Gå til innhold

Kina

Anbefalte innlegg

Gjest mamma i mai?

Jeg venter på rykter /informasjon om tildeling fra Kina. Hva skjer egentlig? Det var jo ingen tildeling i februar og da blir jeg engstelig for at saksbehandlingstiden skal gå opp (egentlig litt merkelig at 1 måned skal bety så mye når vi har vært i prosessen i 2 år).

Jeg var inne på VB sine sider å der var det kommet inn følgende spørsmål og svar:

Spørsmål: Hei! Vi ble registrert i juli 2003 i Kina. Vi lurer på om vi fortsatt kan forvente å få tildeling i mars? Hvor mange er registrert i juli?

Svar:

Ja dere kan forvente tildeling i mars. 6 ble registrert i juli.

Da er det bare å krysse fingrene for at dette er tilfelle slik at ventetiden holder seg på 8 mnd. Er selv registrert i Kina i sept. 2003

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138643-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vi får vente og se!

Må jo si at VB`s rykter ikke alltid har vært til å stole på den siste tiden da, men vi kan jo håpe at de får rett. Men i forrige uke lovte de tildeling til junigruppen denne uken...og det er fortsatt to dager igjen - men USA har ikke hørt noe.

Uansett, tiden kommer, og med den barn både til juni og septembergruppen :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138643-kina/#findComment-867954
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...