Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker ham lykke til vin, og at han blir så bra som han kan.

Og prøv og slapp av, det er ingen ting du kan gjøre akkurat nå.

Skrevet

Jeg har allerede ( i dag ) prøvd å få snakket med denne legen , men han var opptatt.

Skal ringe etter 14:000 , fikk jeg beskjed om.

Lykke til med faren din!

Gjest Pricilla
Skrevet

Uff.. håper det går bra. *krysser fingre og tær for dere*

Hvor er du da? Hvis du jobber, burde det vel være mulig å avspasere? Hvis du føler at du burde være der.

Skrevet

Håper det går bra med faren din, vin! Som du sikkert forstod på innlegg for lenge siden, er jeg littegrann i slekt med han, og jeg har kjent mange av søskenbarna hans fra jeg var liten.

Skrevet

Jeg krysser fingrene for faren din!

Har sagt det før, du har umenneskelig mye å stri med... Håper du snart kan få slappe av og ha mer normale dager med familien. :-)

*klem om du vil ha*

Gjest -også mamma
Skrevet

Det er lov å være redd. Det er lov å gråte. Og det er fint å dele redselen med andre!

Det er ingenting du kan gjøre akkurat nå og det føles sikkert forferdelig. Se om ikke du kan ta deg en liten tur ut og gå litt, hvis ikke kan du begynne å gyve løs på noe husarbeid. Eller rett og slett legg deg ned og glo på tv. Jeg på jobb nå, men det begynner vel å nærme seg dr. Phil.....

Lykke til -vin. X fingre for pappaen og mammaen din.

mariaflyfly
Skrevet

Ta vare på deg sjøl, vin. Håper det går bra med faren din.

Kizza1365380506
Skrevet

Så utrolig synd for deg. Jeg føler med deg mer enn du aner.

Dersom du ikke trenger å ta vare på din bror synes jeg du skal reise opp på sykehuset. Du skal tenke på hva som er best for deg i en slik situasjon, ikke hva andre synes.

Krysser fingrene

Klem fra

Skrevet

Livet er ikke enkelt.

Godt at han er i de beste hender nå.

Håper det går bra!

Mvh

Gjest Daisy
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, jeg...

Men jeg håper alt ordner seg for dere :o)

Skrevet

Uff, så mye dere skal få da, vin... :( Vet du noe om hvordan operasjonen gikk?

Mange gode klemmer og tanker herfra

Skrevet

for oppmuntrende ord!

Det oppstod komplikasjoner , og han mistet en del blod da en av spilene traff en vene.

Lå på intensiven en stund , men nå er det stabilt og det ser bra ut.

Hilsen en lettet

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

for oppmuntrende ord!

Det oppstod komplikasjoner , og han mistet en del blod da en av spilene traff en vene.

Lå på intensiven en stund , men nå er det stabilt og det ser bra ut.

Hilsen en lettet

Det var godt å høre!!:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...