Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 5 år som er sengevæter.

Har prøvd minirin spray, tabletter, alarm matte, nåler er han livredd for, og alternativ medisin uten virkning.

Han har flere uhell på dagen også og når han endelig går på do er dette ALT for seint.

Har lurt på om det er noe psykisk for de prøvene han har tatt er alle helt fine, finnes ikke noe som er galt.

Så nå lurer jeg på hva som er "feil" her.

Hva kan jeg gjøre? Må jeg bare vente og se det ann i løpet av årene som kommer!?? For det er det legen vil...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138785-sengev%C3%A6ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nine1365380488

Har selv et innlegg inne, kjenner meg igjen, vil bare si til deg at det er nok ikke noe psykisk. Det er arvelig, hos oss har både søsteren, jeg selv og morfaren, samt flere av søskenbarna lidd av det samme..men skulle ønske at det finnes en løsning ja.. Hadde jeg vært deg, og ditt barn, så hadde jeg nå tatt ei pause, dere har jo prøvd veldig mye nå, han trenger sikkert litt ro rundt seg, deretter prøv på nytt.Lykke til, og skriv gjerne inn et innlegg om du finner ei løsning:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138785-sengev%C3%A6ting/#findComment-870380
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...