Gå til innhold

Endelig nytt fra smilets land !

Anbefalte innlegg

.......ENDELIG var hun her - og vi gleder oss STORT med dere!! Ja, ord blir fattige. Dette er større enn mange kan forestille seg. GRATULERER så masse som 2-barnsforeldre!

Rosa skjorte - herlig!! Det skal bli mye rosa i tiden som kommer!!

Skjønner godt at dere venter spent på postmannen - Det gjør vi oxo *ler* - Vil jo gjerne se thaiprinsessa vi også :o)

Lykke til i siste venteetappe - Krysser fingere for at hentebeskjeden ikke blir på å komme på "overtid".

Koz dere, alle tre!! Nyt dagene og forventningene.

Stor og varm gratulasjonsklem fra LilleLan, Noraførr-mannen og

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en thai-prinsesse:-)Jeg blir ekstra varm rundt hjertet når jeg hører om thai-tildelinger. Og jeg håper ventetidene raser nå, slik at dere ikke må vente så lenge som VB antyder på sine hjemmesider.

Tipper storebror er stolt!

Kos dere med bildet i dag alle sammen.

Annonse

...Så mye med prinsessa. Ja nå er det lenge siden det kom noe nytt fra "landet vårt". Håper tiden frem til henting går fort. Kos deg med alt du har å gjøre frem til reisen.

Forresten i dag er det 2 år siden vår store telefon kom. For en opplevelse dette er.

Ønsker dere alt godt fra

Annonse

Tusen takk for alle hilsninger.

Det varmer :-)

Bilder og rapport kom i går, hun er nydelig!!

Junior en kjempestolt, å bli storebror er STORT. Han kan nesten ikke vente med å komme på skolen mandag. Det har vært vinterferie her så nyheten er ikke fortalt til klassevenner enda.

Ha en fin helg alle sammen !

Nå skal vi ut med storebror å hoppe på ski(langrenn er ikke godt nok lengre).

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...