@skepott@ Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Har de siste dager ikke hatt så mye melk i brystene. Ungen begynte å kaste hodet frem og tilbake, og glapp hele tiden brystene. Da jeg sjekket hvor mye melk som ungen egentilg fikk var det stort sett ingen ting ! ( pumpet meg 4 timer etterpå ) jeg som vanligvis pummpet 120ml fikk nå bare 50 !!! Jeg har ikke stresset og spiser som normalt. Det er nå 4uker etter fødsel, er det tomt nå ??? 0 Siter
Gjest mother of three Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Nei det er ikke tomt. Og det blir ikke tomt så lenge du fremdeles ammer. I starten kan det variere med overflod og litt mindre i perioder. Men det stabiliserer seg igjen. Bare fortsett å amm du. La barnet suge så ofte det vil. Husker selv jeg fikk en slik periode da elstebarnet var 6 uker. Brystene føltes helt tomme. Det varte 1-2 døgn så var alt normalt. I perioden ammet jeg så mye som mulig, mens jeg stort sett ellers bare lå på sofaen. Hele dagen, og spiste/drakk når jeg følte behov for det. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Nei, det er ikke tomt. Kanskje er du inne i en økeperiode? Slapp av, la barnet die ofte og drikk mye. Selv synes jeg at vørterøl har en fantastisk virkning hvis jeg trenger å øke melkemengden. 0 Siter
@skepott@ Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Skrevet 7. mars 2004 Nei det er ikke tomt. Og det blir ikke tomt så lenge du fremdeles ammer. I starten kan det variere med overflod og litt mindre i perioder. Men det stabiliserer seg igjen. Bare fortsett å amm du. La barnet suge så ofte det vil. Husker selv jeg fikk en slik periode da elstebarnet var 6 uker. Brystene føltes helt tomme. Det varte 1-2 døgn så var alt normalt. I perioden ammet jeg så mye som mulig, mens jeg stort sett ellers bare lå på sofaen. Hele dagen, og spiste/drakk når jeg følte behov for det. : ) Får bare stå på... 0 Siter
tiliti Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Barnet øker melkemengden Derfor det er så tomt, og siden det blir så tomt i en periode for å øke produksjonen så river og sliter dem litt også. Bare stå på, amm ofte - gjerne om natten. SÅ blir det raskt mer Øking kan ta opp til 1 uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.