Gå til innhold

OK, skal vi krangle?

Anbefalte innlegg

Ikke det jeg kan se.

Hehe, Jehovas vitner tror jo at kun 144000 kommer til himmelen. Resten av dem skal bli igjen på jorda, og når de har fylt opp den jorda igjen,(etter armageddon, skal vite, da alle de andre er døde) vil Gud komme og gjøre alle damer sterile, slik at det ikke blir flere der. Ja, og så er det litt rart at de 144000, som skal komme til himmelen, lever enda. Ihvertfall et par tusen av dem. Trodde at de var av Israels folk, jeg? Men nå kan det jo være at jeg tar feil da..........not.......

dette er lavmål....synes _jeg_.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

5

• Kizza1365380506

4

• Gemini

3

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Hehe, Jehovas vitner tror jo at kun 144000 kommer til himmelen. Resten av dem skal bli igjen på jorda, og når de har fylt opp den jorda igjen,(etter armageddon, skal vite, da alle de andre er døde) vil Gud komme og gjøre alle damer sterile, slik at det ikke blir flere der. Ja, og så er det litt rart at de 144000, som skal komme til himmelen, lever enda. Ihvertfall et par tusen av dem. Trodde at de var av Israels folk, jeg? Men nå kan det jo være at jeg tar feil da..........not.......

dette er lavmål....synes _jeg_.

Pytt, det der må du tåle. Jehova har påstått så mye tull og tøys opp gjennom tidene at det der må være go`kjent. De har skremt "vettet" av folk med den ene undegangen etter den andre. Jeg har ikke fulgt så nøye med nå, men kanskje du vet hva som er den neste favorittundegangen de har på tapetet?

Pytt, det der må du tåle. Jehova har påstått så mye tull og tøys opp gjennom tidene at det der må være go`kjent. De har skremt "vettet" av folk med den ene undegangen etter den andre. Jeg har ikke fulgt så nøye med nå, men kanskje du vet hva som er den neste favorittundegangen de har på tapetet?

selvfølgelig "tåler" jeg dette. hvorfor skulle jeg ikke det? det er argumentasjonen som er lavmål.

sier ikke at jeg er tilhenger av jehovas vitner. den menigheten har sine svin på skogen i likhet med mange andre grupperinger. saklig diskusjon av dette har jeg null problemer med. men å gjøre narr av trosinnholdet, det er lavmål.

kan si hva du vil, men "anti-jv" driver med lavmål argumentasjon.

selvfølgelig "tåler" jeg dette. hvorfor skulle jeg ikke det? det er argumentasjonen som er lavmål.

sier ikke at jeg er tilhenger av jehovas vitner. den menigheten har sine svin på skogen i likhet med mange andre grupperinger. saklig diskusjon av dette har jeg null problemer med. men å gjøre narr av trosinnholdet, det er lavmål.

kan si hva du vil, men "anti-jv" driver med lavmål argumentasjon.

Alt dette er jo peronlige meninger. Og meningen min er at de er på topp ang. skremsels"propaganda". Når den ene spådommen går skjeis, finner de på noe nytt.

Jeg slipper de inn hvis jeg er alene hjemme, de underholder jo med sine historier:-)

Siste nytt er jo at de har med seg pene damer, da slenger jeg over kaffen;-)

Alt dette er jo peronlige meninger. Og meningen min er at de er på topp ang. skremsels"propaganda". Når den ene spådommen går skjeis, finner de på noe nytt.

Jeg slipper de inn hvis jeg er alene hjemme, de underholder jo med sine historier:-)

Siste nytt er jo at de har med seg pene damer, da slenger jeg over kaffen;-)

c",)

skjønner poenget ditt. og harmageddonprofetiene har jo slått feil en del ganger. og de er forpliktet til å gå på feltet. har en i nær familie som er et vitne, vet ganske mye om den menigheten. og jeg og resten av familien min tar avstand fra alt trosinnhold. men dersom du og jeg ønsker at andre respekterer at vi har en tro, en overbevisning av et eller annet slag, så må vi gjøre det samme.

å le av jvs 144.000 utvalgte, er trosbespotting. å bli sint over deres utstøting av medlemmer og at de lar være å anmelde overgripere er noe helt annet.

synes jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...