Gå til innhold

Ønsk meg lykke til! (og gi meg gjerne noen gode råd).


ashild

Anbefalte innlegg

Som nyttårsforsett i år har jeg bestemt meg for å begynne et nytt og bedre liv. Jeg skal spise sunnere og trene mer, samboeren min skal være med på dette i starten han også så jeg regner med at det går greit. Jeg trenger å gå ned 10-15 kg, men skal ikke tenke noe særlig på det, men bare ta vekttapet som en "bivirkning" av min nye livsstil.

Ønsk meg lykke til og gi meg gjerne noen supre livsstilsråd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnien

Du bør ikke begynne med altfor hard trening i begynnelsen, da blir du fort lei. Ta et steg av gangen, og til slutt er du nesten "avhengig" av trening at du føler deg uvel uten!!

Samme med maten. Ta ett steg av gangen, ellers har du lettere for å sprekke. Men dette visste du kanskje fra før...har ikke andre råd å gi deg akkurat nå. Men lykke til iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...