Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg av jeg ble mamma til en gutt som var 11 uker, og drømmen var SÅ realistisk!!

Forrige uke drømte jeg at vi skulle få bli foreldre til ei jente på 2 år, og den drømmen var like realistisk!!

Så det er ikke bare i våken tilstand vi forbereder oss psykiskt til å få bli foreldre :-)

Vi gleder oss stort over det som er i vente, og håper tida fram mot tildeling går fort.Det er noen flotte måneder i vente nå, påsketur på hytta med skiturer og fri fra jobb. Så kommer våren, sommeren, høsten og til slutt en ny vinter....og noen gang i denne tidsperioden får vi sansynligvis reise til Colombia for å hente hjem en liten eller ei lita som skal få vokse opp sammen med oss :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139063-enda-en-dr%C3%B8m/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyren1365380423

Yepp!!!

Det ER faktisk sååå herlig ....ja nå HAR vi våre to små...og i dag er drømmen vår ikke lenger en drøm...men et virkelig liv...Var bra stollt av ungene mine i søndagsstasen...rosa kjole..og blå dongeridress..gutt og jente...helt perfekt.. Det ER virkelig herlig!

Ta vare på drømmen din...den er herlig..full av forventining...og det som holder deg oppe i ventetiden!!

Lykke til videre!klem fra meg ute ved

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139063-enda-en-dr%C3%B8m/#findComment-871013
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...