jean! Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 wig wam var jo bare råååå! Kanskje ikke helt grand prix, men... Dette var skikkelig party. Skulle de komme med plate? Hørte dem på smuget en gang, sinnsykt bra... 0 Siter
jean! Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Skrevet 7. mars 2004 Sier bare SPY-SPY-SPY... Da har du ikke sans for humor. Det er jo det det er... 0 Siter
Gjest Nettopp! Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Da har du ikke sans for humor. Det er jo det det er... Nettopp - du har sett poenget. Har sett/hørt gutta noen ganger på konserter i Østfold - kjempe-partyband med selvironi! Plata tror jeg kommer idag eller neste mandag. Løp og kjøp!! :-) 0 Siter
Gjest liker MUSIKK jeg Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Nettopp - du har sett poenget. Har sett/hørt gutta noen ganger på konserter i Østfold - kjempe-partyband med selvironi! Plata tror jeg kommer idag eller neste mandag. Løp og kjøp!! :-) wea, syns det var dårlig jeg! æsj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.