Gå til innhold

Til Ung_mann23 som ville ha kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Jente snart 20
Skrevet

Heisann!

Vil bare si at jeg skjønner hvordan du har det. Er i samme situasjon selv. Ønsker å møte en hyggelig fyr.

Er forresten fra Oslo-området.

Hilsen

Gjest Lonkil
Skrevet

juuuuhuuuu *følger med for å se om det blir match*

Gjest Coronado
Skrevet

Ja, nå venter hele forumet på en fortsettelse ;)

Gjest Jente snart 20
Skrevet

Ja, blir det ikke spennende?

Litt action vettu

• 1 måned senere...
Skrevet

juuuuhuuuu *følger med for å se om det blir match*

hehe.. heldigrisen han da.. jeg skjønner ikke at det skal være så sinnsykt vanskelig og få treffe en jente.. jeg er bare 17 da, skulle ønske det var noen mulighet for kontakt annonse opplegg.. altså direkte matchup og treff for folk under 18.. ville gjerne funnet meg en jente på 15-16 helst... hvorfor er det ingen steder som har det? er det i strid med noe norsk lov?

men sånn som jeg kjenner jenter er de vel alle for sære til og gå med på noe sånt uansett..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...