Kizza1365380506 Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 1 kg små perler rett i soveromsgulvet. Aihhhggg... Helsikkens perlene stikker av og formerer seg. Nå tror jeg det er en million. Og de er ikke mer enn 3mm i diameter. Har brukt den siste timen på å støvsuge dem opp igjen. Vel, jeg fikk nå støvsugd under senga da. Advar meg neste gang jeg vil kjøpe perler da dere. 0 Siter
Gjest DOL-fan Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Hehehe....:-) Kan tenke meg at det var sånne bittesmå, som når de detter i gulvet, sprer seg med en enorm fart....... Stakkars deg, ikke kjøp dem neste gang de står der på hylla og roper til deg..;-) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Skrevet 7. mars 2004 Hehehe....:-) Kan tenke meg at det var sånne bittesmå, som når de detter i gulvet, sprer seg med en enorm fart....... Stakkars deg, ikke kjøp dem neste gang de står der på hylla og roper til deg..;-) Nei det kan du banne på. ( 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Litt av samme spetakklet jeg hadde da Vesla fant ut at vi hadde begynt å kjøpe ris i 4-kilossekk. Ord blir vel overflødige. Vel, med mindre vi bruker Lillemors ord: " Se Pappa, alle lisene!" 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Litt av samme spetakklet jeg hadde da Vesla fant ut at vi hadde begynt å kjøpe ris i 4-kilossekk. Ord blir vel overflødige. Vel, med mindre vi bruker Lillemors ord: " Se Pappa, alle lisene!" ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.