Gå til innhold

Ee jeg i ferd med og bli LURT?

Anbefalte innlegg

guerlain1365380663
Skrevet

Er det noen som vet eller kan fortelle meg litt om noe som heter PG ONE det er ett tele selskap ...

Alt jeg skal gjøre er å skrape sammen 5000 kr jobbe masse med og få kunder,de lover 20 % billigere tlf regning?Alle vil vel det eller??

Jeg har prøvd og finne om det på nettet men fant ingenting...

Er det noen som vet noe please...

Skrevet

Høres ut som network marketing. En slags form for pyramide der de lover gull og grønne skoger.. (Andre firmaer med lignende konsepter: ACN, Herbalife, Natures Own)

For telepriser kan du sjekke: http://www.telepriser.no

Gjest holddegunna
Skrevet

Det er bare piss. For det første er du sikkert for sent ute til å havne langt nok oppe i systemet, for det andre er dette et datterselskap til Natures Own som har vært i søkelyset mer enn en gang. "Konsulentene" får ikke lov å snakke med potensielle kunder uten å ha med seg en proff. Det stinker lang vei, har selv vært på et slikt møte men skygget kjapt unna. Å måtte kjøpe en masse såpe og shampo for å få lov til å selge billige tellerskritt til andre er ikke helt min greie.

Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det somoftest det...

guerlain1365380663
Skrevet

Høres ut som network marketing. En slags form for pyramide der de lover gull og grønne skoger.. (Andre firmaer med lignende konsepter: ACN, Herbalife, Natures Own)

For telepriser kan du sjekke: http://www.telepriser.no

Tusen takk for innformasjon...ble litt usikker nå.. Er det ingen som har noe positivt og komme med..spiller det egentlig noen rolle om det er pyramide spill så lenge folk får billigeretlf regning??

Skrevet

Tusen takk for innformasjon...ble litt usikker nå.. Er det ingen som har noe positivt og komme med..spiller det egentlig noen rolle om det er pyramide spill så lenge folk får billigeretlf regning??

Prøv å les litt om konseptet før du setter i gang. Å betale 5000 kr for å få 20% billigere telefonregning er jo i seg selv idioti for de fleste av oss.

guerlain1365380663
Skrevet

Prøv å les litt om konseptet før du setter i gang. Å betale 5000 kr for å få 20% billigere telefonregning er jo i seg selv idioti for de fleste av oss.

Det er salgsargumentet jeg skulle ha til kundene det..at de fikk ved å bytte over til dette tlf selskapet så ville de spare over 20%..

Skrevet

kan du ikke bare ringe med pgone da?

Og droppe all denne vervingen og styret?

Jeg ringte meg pgone inntil jeg flyttet, gadd ikke oppdatere telefonnummeret mitt der. Hehe.

Da betaler du jo ikke inn noe heller.

Billig og greit.

Skrevet

Vi har PG ONE abbonement, har ikke betalt noe for å bli medlem. Da er det gratis å ringe til alle andre som har pg one abbonement hver dag etter kl 1800 og hele helga, i dette tidsrommet er det også gratis internett uten brukernavn og passord. Vet ikke hva du har fått beskjed om, 5000,- ?? er det noe annet det kanskje??

guerlain1365380663
Skrevet

Hadde jo lyst og tjene litt peger da,det hørtes så lukrativt ut skjønner *du..*

Skrevet

Det er salgsargumentet jeg skulle ha til kundene det..at de fikk ved å bytte over til dette tlf selskapet så ville de spare over 20%..

Og hvor mye tjener du pr kunde?

Det er jo bare å prøve..

Les litt om network marketing (multilevel marketing) og syns du fortsatt det er sannsynlig at du kan komme godt ut av det så kan du jo prøve. Det verste som kan skje er at du taper 5000 kr?

(Hvis du prøver å prakke konseptet på vennene dine så kan du tape mer.)

http://search.kvasir.no/query?q=multilevel+marketing&submit=S%F8k&what=no

guerlain1365380663
Skrevet

Og hvor mye tjener du pr kunde?

Det er jo bare å prøve..

Les litt om network marketing (multilevel marketing) og syns du fortsatt det er sannsynlig at du kan komme godt ut av det så kan du jo prøve. Det verste som kan skje er at du taper 5000 kr?

(Hvis du prøver å prakke konseptet på vennene dine så kan du tape mer.)

http://search.kvasir.no/query?q=multilevel+marketing&submit=S%F8k&what=no

Takk for masse kloke og nyttige ord og linker.

Gjest Sainte
Skrevet

Vel jeg har ikke jobbet der, men fikk tilbud om å bytte over fra telenor til de!!!

Har ikke betalt en krone for overflytting, men får nå MYE billigere telefonregninger!!!!

Veldig flott for meg å få billigere takst på telerskrittet!!!! :-)

Skrevet

Vi har PG ONE abbonement, har ikke betalt noe for å bli medlem. Da er det gratis å ringe til alle andre som har pg one abbonement hver dag etter kl 1800 og hele helga, i dette tidsrommet er det også gratis internett uten brukernavn og passord. Vet ikke hva du har fått beskjed om, 5000,- ?? er det noe annet det kanskje??

Gratis internett? Ok! Verv meg da! Jeg har isdn så det hadde jo vært fett.. :P

Skrevet

Hadde jo lyst og tjene litt peger da,det hørtes så lukrativt ut skjønner *du..*

mkjnjrjihfkhivkjflkfflfgl,b.

Skrevet

DET er faktisk enklere å være bare kunde!

Skal du tjene penger på dette MÅ du JOBBE...

Du må spørr ALLE du kjenner, mase på desse til du blir grønn og blå...

Osv osv....

Skrevet

Gratis internett? Ok! Verv meg da! Jeg har isdn så det hadde jo vært fett.. :P

Tror ikke du trenger å bli vervet.

http://www.pgone.com/www/nor/frame.asp?lang=nor/&langNr=47

Det var ikke jeg som fiksa det selv, samboeren min som ordnet det, han sa nå at det var faren hans som fikset det for oss, så jeg er usikker på om det var verving eller om vi bare ble registrert gjennom ham. Uansett alle kan få abbonement der ettersom jeg har forstått.

Vi har noe som heter PG-Free, fikk noe i posten med kode som vi gikk inn på internett og registrerte på PG -free , det er det som gir deg gratis internet osv. Jeg har ikke så mye peiling uansett, men hvis du går på siden jeg gav deg så kan du jo ringe dem selv å spørre osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...