Gjest Daisy Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Har endelig funnet cd-koden til Sims og Hot Date, men når jeg skal installere den vanlige sims, får jeg en feilmelding om at den ikke kan copy et eller annet. Sukk... Hjelp, anyone? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Invalid MS-DOS function ??? og an error ocured during the data moving process. 0 Siter
Zarine Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Kan dessverre ikkje hjelpe deg med feilmeldinga di, men når (ja, NÅR - får vere optimistisk) du har fått det til, så hugs å registrere produktkodene dine da ;-) P.S. Blei den forrige tråden sletta, eller? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Kan dessverre ikkje hjelpe deg med feilmeldinga di, men når (ja, NÅR - får vere optimistisk) du har fått det til, så hugs å registrere produktkodene dine da ;-) P.S. Blei den forrige tråden sletta, eller? Hvilken forrige tråd? 0 Siter
Zarine Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hvilken forrige tråd? For et par dagar sidan, om Sims, og mista nummer, og eg nemnde Sims 2. Eg ser av søk at det kom mange andre svar, men heile tråden ser ut til å vere borte. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 For et par dagar sidan, om Sims, og mista nummer, og eg nemnde Sims 2. Eg ser av søk at det kom mange andre svar, men heile tråden ser ut til å vere borte. Hm... det var rart. Sto vel ingenting ulovlig i den, vel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.