Gjest doodie Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Dette er veldig flaut å spørre om, men here I go. Jeg har lenge bare benyttet deostick når jeg har dusja/vaska meg, men jeg vil veldig gjerne gå over til noe mere "avansert". Med det mener jeg parfyme/godlukt for menn. Det jeg er usikker på er hva slags merke jeg bør velge. Noen anbefalinger? Også, hvor på kroppen (under armene, på leggene, på ryggen, halsen, etc.) skal dette påføres (smøres/sprayes/rulles, etc.) og hvor mye er for lite (hvis dere skjønner)? 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hei Parfyme/deo lukter faktisk forskjellig fra person til person. Det spørs hvordan stoffene i parfymen reagerer på dine andre lukter (forenklet). Vil anbefale deg å gå til et parfymeri og prøve flere forskjellige. Finner du en du synes lukter godt velger du den. Folk har forskjellig smak, men bruker du en du synes lukter godt kan det ihvertfall gi selvtilitt. Har jeg fortalt om han som sluttet å bruke parfyme/deo? Han opplevde at draget på damene ble mye større. Teorien var den at kroppens naturlige lukter er knyttet opp mot kjemi etc. Han mente at jentene ble gale av hans naturlige lukter og at de bare ble forvirret av parfymer etc. 0 Siter
Gjest Kvinne 40 år Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Vet du....den beste lukta som jeg kjenner,er den rene,gode lukta av mannfolk! Ingen falske lukter av et helt parfymeri! Og om du svetter litt,så gjør det ikke noe! For svettlukt som er ren,er deilig lukt! .........som i hvert fall jeg tenner på!!! 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Vet du....den beste lukta som jeg kjenner,er den rene,gode lukta av mannfolk! Ingen falske lukter av et helt parfymeri! Og om du svetter litt,så gjør det ikke noe! For svettlukt som er ren,er deilig lukt! .........som i hvert fall jeg tenner på!!! Fersk svettelukt? 0 Siter
Gjest Kvinne 40 år Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Fersk svettelukt? Ja,-nettopp! Deilig lukt!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Prøv Baldessarini av Hugo Boss. Men ikke mye - det skal bare være et hint! 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Uansett hvilket merke du velger, så IKKE påfør det ved å splætte det opp i hendende og så klaske i vei i fleisen. Det blir alt for mye parfyme, og dessuten kaster du bort dyre dråper på å parfymere hendene også! Ta litt på en bomullsdott og gin forsiktig over kinn, hals og nakke. Kan også være lurt å gni rundt armleddene. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Uansett hvilket merke du velger, så IKKE påfør det ved å splætte det opp i hendende og så klaske i vei i fleisen. Det blir alt for mye parfyme, og dessuten kaster du bort dyre dråper på å parfymere hendene også! Ta litt på en bomullsdott og gin forsiktig over kinn, hals og nakke. Kan også være lurt å gni rundt armleddene. 0 Siter
Gjest doodie Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Vet du....den beste lukta som jeg kjenner,er den rene,gode lukta av mannfolk! Ingen falske lukter av et helt parfymeri! Og om du svetter litt,så gjør det ikke noe! For svettlukt som er ren,er deilig lukt! .........som i hvert fall jeg tenner på!!! Hver sin smak 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Vet du....den beste lukta som jeg kjenner,er den rene,gode lukta av mannfolk! Ingen falske lukter av et helt parfymeri! Og om du svetter litt,så gjør det ikke noe! For svettlukt som er ren,er deilig lukt! .........som i hvert fall jeg tenner på!!! Det sies at det er kroppslkukten først og fremst som bestemmer hvem vil formere oss med. Så du har nok litt rett der ja. Mvh 0 Siter
Gjest hanne p Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hei Parfyme/deo lukter faktisk forskjellig fra person til person. Det spørs hvordan stoffene i parfymen reagerer på dine andre lukter (forenklet). Vil anbefale deg å gå til et parfymeri og prøve flere forskjellige. Finner du en du synes lukter godt velger du den. Folk har forskjellig smak, men bruker du en du synes lukter godt kan det ihvertfall gi selvtilitt. Har jeg fortalt om han som sluttet å bruke parfyme/deo? Han opplevde at draget på damene ble mye større. Teorien var den at kroppens naturlige lukter er knyttet opp mot kjemi etc. Han mente at jentene ble gale av hans naturlige lukter og at de bare ble forvirret av parfymer etc. eternal eller eternity eller noe sånt. litt dur er den, men fy faen så kåt jeg blir av den lukta! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.