Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, ja, nå har vi passert ett-års dagen for at papirene ble sendt til Colombia..

Alt vi har fått på den tiden er godkjenningen:o(

Hvor blir det av distriktet vårt, og ikke minst barnet vårt????

Vi vil til Colombia NÅ!!!

Den kommende storesøster på 4 år sukket tungt her om dagen og sa.. - mamma, når skal jeg få lillebror da?? - (det er lillebror som gjelder nå om dagen:o)

Jeg er frustrert, sliten og lei av all ventingen nå. Synes jeg har vært kjempetålmodig, og bare vært skapkikker her inne på DOL for min egen skyld..

Pratet med AF her om dagen, og visstnok er det bare oss og noen få til som har ventet så lenge som fortsatt venter på region. Nå synes jeg synd på oss!!

MEN, en trøst er det jo at vi har gulljenta vår - hun er ett fyrverkeri av en liten colombianer:o) Det beste som har skjedd oss rett og slett!

I dag koser hun og jeg oss hjemme. Hun hostet i hele natt og litt småfeber, så da er det fri fra barnehage og jobb..

- og så får jeg prøve å tenke på at når distrikt og tildeling en eller annen gang skjer så er all ventingen glemt.. Jeg snakker jo av egen erfaring så.., men det er litt vanskelig å tenke så lang frem akkurat nå:)

Ha en fin dag alle sammen.

Dette ble ett langt hjertesukk fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139160-ett-lite-hjertesukk-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg :o))

Føler med deg, synes det går veldig tregt i col for tiden, selv om det har vært en del distikt tildelinger. Vi går selv rundt og venter på den store tlf om forespørsel om barn, fikk distrikt i november og beskjed om oppdatering i januar og etter det som blir forspeilet her inne så har tildeling vært rundt hjørnet i 2 mnd nå, så å gå rundt med den spenningen i mnd vis gjør noe med en, merker det ihvertfall godt på humøret som pleier å være meget bra, men som nå er på surningsnivå, kan liksom ikke hjelpe for det...dette var ett hjertesukk fra meg, tror veldig mange har det slik i de forskjellige fasene, men barn blir det til slutt og da er vell alt glemt skal en tro :o))

I samme båt

Hei!

Jeg skjønner deg så inderlig vel, og føler med deg i din frustrasjon. Om enn en fattig trøst så er det mange som er i samme situasjon som deg og som til tider blir lei og frustrert av alle denne ventingen. Det er ennå to måneder til det er 1 år siden våre papirer ble sendt Colombia. Men vi har ventet på å få høre om distrikt siden før jul.

Vår gutt på 5 år tror jeg har sluttet å tro på oss når det gjelder dette med søster eller bror. Han har helt sluttet å prate om det.

En fordel når tiden går er at jeg sannsynligvis kan være hjemme hele året når vår lille store gutt skal begynne på skolen.

Vi får hente lyspunktene der de er å finne.

Sender deg en stoooor krukke med tålmodighetskrem.

Også håper jeg at du snart hører noe.

Lykke til klem fra

Annonse

hei på deg :o))

Føler med deg, synes det går veldig tregt i col for tiden, selv om det har vært en del distikt tildelinger. Vi går selv rundt og venter på den store tlf om forespørsel om barn, fikk distrikt i november og beskjed om oppdatering i januar og etter det som blir forspeilet her inne så har tildeling vært rundt hjørnet i 2 mnd nå, så å gå rundt med den spenningen i mnd vis gjør noe med en, merker det ihvertfall godt på humøret som pleier å være meget bra, men som nå er på surningsnivå, kan liksom ikke hjelpe for det...dette var ett hjertesukk fra meg, tror veldig mange har det slik i de forskjellige fasene, men barn blir det til slutt og da er vell alt glemt skal en tro :o))

I samme båt

Har dere virkelig ventet så lenge fra beskjed om oppdatering til distrikt???. Jeg trodde det kun gikk noen få uker..... Jeg ser for meg det som slitsomt. Hoppe hver gang telefonen gi lyd fra seg i håp om at barnet kommer. Håper på deres vegne at telefonen kommer snart. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...