Gå til innhold

Overføre penger fra WGI

Anbefalte innlegg

Gjest Møkkalei
Skrevet

OK, nå har jeg solgt alle "aksjene" mine, vil ut av dette tullet. (Ingen moralpreken, takk..)

For å overføre penger fra "My account" til en ekstern bankkonto, må man ha bankens swift-kode osv. Dette er i orden.

Helt til sist blir du imidlertid bedt om å svare på ditt eget hemmelige spørsmål. Altså et du opprettet da du ble med i spillet, og som du selv også laget svar på. Mitt spørsmål er enkelt, og svaret er enkelt. Men ikke pokker om det funker. "Det hemmelige svaret er feil". Meg i ræva! Det er ikke feil!! Har det jo nedskrevet!

Er det nok en finte fra folka bak slik at jeg blir nødt til å betale 1500 kr for et pay2pay-kort?

Andre måter å få til dette på, det går vel ikke an å kontakte "webmaster" for å få oppgitt det de mener er mitt hemmelige svar heller?

Gjest soldier
Skrevet

Dette er vel ikke av de spørsmålene folk er mest motivert til å svare på.

Gjest Møkkalei
Skrevet

Dette er vel ikke av de spørsmålene folk er mest motivert til å svare på.

Hvorfor svarer du da?

Bente831365380491
Skrevet

Sikker på at du har skrevet svaret ditt på akkurat samme måte som da du la det inn? Kan jo ha betydning det...

Gjest Møkkalei
Skrevet

Sikker på at du har skrevet svaret ditt på akkurat samme måte som da du la det inn? Kan jo ha betydning det...

Ja. Har uansett prøvd alle varianter jeg kan komme på. Nå er det ikke fler igjen.

Gjest soldier
Skrevet

Hvorfor svarer du da?

Bare for å strø litt salt i såret.

Gjest Møkkalei
Skrevet

Bare for å strø litt salt i såret.

Ikke så veldig vellykket..

Gjest soldier
Skrevet

Ikke så veldig vellykket..

Det rekker om det bare er litt vellykket, det bør ikke være "veldig".

Jeg har vel hatt litt for mange feider med kompiser og slektninger om dette tøyset, slik at min holdning til WGI er ganske "light"...

Gjest Møkkalei
Skrevet

Det rekker om det bare er litt vellykket, det bør ikke være "veldig".

Jeg har vel hatt litt for mange feider med kompiser og slektninger om dette tøyset, slik at min holdning til WGI er ganske "light"...

Gir min signatur spesielt inntrykk av at jeg er uenig med deg i det siste du skriver?

Gjest soldier
Skrevet

Gir min signatur spesielt inntrykk av at jeg er uenig med deg i det siste du skriver?

Nei, derfor så håndterer jeg deg såpass pent...;)

Gjest Møkkalei
Skrevet

saklig..

Skrevet

Bare for å strø salt i såret!?!

Driver du med da Solidier, bare ekkel idag eller, generelt?

Gjest soldier
Skrevet

Bare for å strø salt i såret!?!

Driver du med da Solidier, bare ekkel idag eller, generelt?

Generelt.

Skrevet

Generelt.

Ok, bare lurte... Så nå vet jeg det;)

Bente831365380491
Skrevet

Ja. Har uansett prøvd alle varianter jeg kan komme på. Nå er det ikke fler igjen.

Går det ikke an å kontakte WGI? Er det snakk om mye penger da?

Skrevet

Får nok bare kontakte support først som sist, og håpe på svar.

Ps; tv2 hjelper deg, torsdag. Mulig de gir noen svar da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...