Mistera Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Har nettopp blitt hektet på dette nedlastningsprogrammet, MEN avogtil så stopper det opp, slik jeg må restarte maskina! Hva gjør jeg feil? Help 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Du har sikkert virus. Det har jeg også, og det er sååå gøy... ikke. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Du har sikkert virus. Det har jeg også, og det er sååå gøy... ikke. Nope, jeg har ikke det skjønner du! Har northon nå og den sier her ikke er noe... og brannmuren er ganske sikker, da det er skolen som administrere den, kan hverken slå den på eller av... Universalsystem å greier... 0 Siter
Mistera Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Du har sikkert virus. Det har jeg også, og det er sååå gøy... ikke. dessuten skjekker jeg ALLE filer som blir lastet ned! Kansje det rett og slett er admin som syntes jeg laster litt mye!!! Men blandt 2000 studenter tviler jeg på at jeg er den som laster mest;) 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 dessuten skjekker jeg ALLE filer som blir lastet ned! Kansje det rett og slett er admin som syntes jeg laster litt mye!!! Men blandt 2000 studenter tviler jeg på at jeg er den som laster mest;) Hm... Ja, da vet sannelig ikke jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.