Gå til innhold

nedsatt forbrenning


Gjest minnien

Anbefalte innlegg

Gjest minnien

Jeg føler at forbrenningen min har gått ned.(grunnet spiseforstyrrlse) Har fått i meg lite næring siden i høst, og ekstremt lite for en uke. Så begynte jeg å spise normalt igjen, og det gjør jeg fortsatt. Det er ca 1 måned siden jeg begynte å spise normalt. Jeg vet at forbrenningen går ned når man spiser lite, men så lurer jeg på hvor lang tid det tar før den blir dens gamle jeg igjen?? Har tidligere hatt ganske god forbrenning. Vet at noen har fått sin forbrennning "ødelagt", men siden jeg ikke har holdt på så altfor lenge håper jeg ikke det har skjedd med meg. Noen som har peilingen på dette, håper jeg dere svarer meg, for dette er veldig viktig for meg!! Vær ærlig nå da, ikke si at "neida forbrenningen din er sikkert fin den" bare for at jeg ikke skal få panikken, hvis fakta er at jeg kanskje har ødelagt den...ok?? Tusen takk til dere som svarer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

forbrenningen går relativt raskt tilbake til normalt nivå så snart du begynner å spise mer. Fysisk aktivitet er veldig bra sammen med økende kaloriinntak. Forbrenningen kan ikke ødelegges. Ødelegger man forbrenningen, dør man. Stoffskiftet er en vital kroppsprosess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...