Gå til innhold

Passord på MSN messenger

Anbefalte innlegg

Tidligere hadde jeg ikke-automatisk pålogging på MSN Messenger, jeg måtte skrive inn passordet mitt og trykke på min e-mail adr. Så kom jeg ved en tilfeldighet borti knappen "Logg på Automatisk", og nå blir det sånn... Da det er flere som bruker min pc vil jeg ha tilbake den funksjonen at jeg måtte skrive passord!

Har prøvd å slette og legge inn programmet på nytt, og det står ikke noe sted under "Alternativer" eller lignende (så vidt jeg kan se) hvordan jeg kan fjerne den automatiske påloggingen.

Vet noen hvordan det gjøres?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139200-passord-p%C3%A5-msn-messenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du logger inn

går inn på

Verktøy

alternativer

personvern

så setter du hake der d står "spør alltid om passport når jeg går til hotmail eller eller åpner andre nettsider som krver NET passport"

Nei, det hjelper ikke på selve innloggingen til MSN...det har jeg prøvd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...