Kizza1365380506 Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Tror du skal ha en t - martz. Det så rart ut, hmmm 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Tror du skal ha en t - martz. Det så rart ut, hmmm Takk. vet du hva borettslag heter på tysk da? Skal gjøre noen endringer på internettsiden på jobb - og jeg kan ikke tysk.... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Takk. vet du hva borettslag heter på tysk da? Skal gjøre noen endringer på internettsiden på jobb - og jeg kan ikke tysk.... Hvis du kan ordene bedre på engelsk enn tysk kan du bruke http://babelfish.altavista.com/ - og få denne til å oversette for deg fra eng. til tysk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 http://66.70.46.80:5555/find?lang=NO&dict=UKNOMX&lang=NO&init=1 Fant de fleste ordene jeg trengte! Ellers - takk til dere som svarte. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Takk. vet du hva borettslag heter på tysk da? Skal gjøre noen endringer på internettsiden på jobb - og jeg kan ikke tysk.... Wohnengeselschaft? Nei jeg bare tuller, jeg har bare handelsordbok og borettslag er ikke ett ord i den. Beklager. Mvh 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Wohnengeselschaft? Nei jeg bare tuller, jeg har bare handelsordbok og borettslag er ikke ett ord i den. Beklager. Mvh Wohnbesitzervereinigung var det ordet jeg fant i den ordlisten Friluftsliv var verre - da foreslo ordlista leben in den Freien - eller noe sånt. Følte ikke at det var helt riktig. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Wohnbesitzervereinigung var det ordet jeg fant i den ordlisten Friluftsliv var verre - da foreslo ordlista leben in den Freien - eller noe sånt. Følte ikke at det var helt riktig. Det var nå ett gudjammerlig langt ord, jeg likte min versjon bedre selvom den var feil ) Friluftsliv må vel ha en bedre betegnelse enn Leben in den Freien. Hadde jeg vært på jobb kunne jeg sjekket der, vi har friluftsliv som valgfag. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.