Gå til innhold

Hva koster det å vaksinere seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Sint sykepleierstudent
Skrevet

Er sykelpleierstudent og skal i praksis på infeksjonsavdelingen på sykehuset. I den forbindelse må jeg vaksinere meg for diverse sykdommer. Vi får ikke tilbud om dette verken fra skolen eller sykehuset (ja du leste rett) og må derfor betale dette selv. Noen som vet hvor mye jeg må punge ut?

Skrevet

det er ganske stor prisforskjell å de forskjellige vaksinene. Hva skal du vaksinere deg for da?

mvh

Gjest sykepleier1
Skrevet

hmm, dette høres rart ut. Jeg har hatt praksis på infeksjonsavdeling og vi måtte ikke vaksinere oss for noe. (med unntak av "bcg" vaksinen da, men det må jo alle studentene)-er du sikker på at du trenger flere vaksiner? Hvilken skole går du på?

Gjest sykpleierstudent
Skrevet

hmm, dette høres rart ut. Jeg har hatt praksis på infeksjonsavdeling og vi måtte ikke vaksinere oss for noe. (med unntak av "bcg" vaksinen da, men det må jo alle studentene)-er du sikker på at du trenger flere vaksiner? Hvilken skole går du på?

Går andre året på høyskolen i Stavanger. Har ikke fått beskjed om å vaksinere oss på skolen, men det er pliktet på sykehuset. Vårt eget ansvar ut i fra dette. Husker det var en del klager og styr angående dette forrige semester da en annen klasse skulle ha praksis på infeksjonsavdelingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...