Gå til innhold

I morgen reiser vi!!!!!!

Anbefalte innlegg

gogo1365380358
Skrevet

I morgen reiser vi til Oslo - vi skal være der et par dager før vi drar til Kina på torsdag. Koffertene er pakket og alt er klart, og reisenervene er så smått begynt å melde seg for fullt.

Nå er det jammen ikke mange dagene til vi møter den nydelige jenta vår - vi er kjempe spent og gleder oss enormt!

Til dere som venter tildeling eller andre glad nyheter - lykke til og gratulerer på forhånd!

Vi gleder oss veldig til å møte dere som vi skal reise sammen med til Kina!

Hilsen en reiseklar

Gjest litchi
Skrevet

God tur ! Håper dere får det kjempefint, og at det blir et nydelig, vakkert møte med den lille datteren deres !

Skrevet

Heisann :o))

Ha en riktig flott tur til Midtens Rike :o))) Misunner dere !!!

Klem fra

Gjest kina2004 som ble 2003
Skrevet

God tur og gled dere.

Kjenner igjen egne følelser før vi dro i november. Dette blir stort!!

Skrevet

Det kribler i magen når jeg tenker på hva dere har i vente...

Hilsen fra

Skrevet

Åh jeg kjenner igjen, og husker godt egne følelser timer før vi dro på vår livs reise, for 3 år siden. Nå håper vi på ny tur om et halvt års tid...

God tur!!

Ole Brum :-)
Skrevet

Hei.

Dere må ha en god tur. En av mine kolegaer er med på den ture. Så dersom du treffer/prater med ei som heter Hilde fra Svelvik så får du si hei.

carla1365380461
Skrevet

Lykke til!!!!!

Det kommer til å bli en fantastisk tur!

Klem

Skrevet

God tur til Beijing og Nanchang!

Gled dere til en fantastisk tur og opplevelse. Vi var der for et år siden, og ser med mye glede tilbake på det.

Freia1365380509
Skrevet

Ønsker dere en riktig god tur.Dette er spennende;)Kjenner sommerfugler i magen av å lese alle disse innleggene om "ønskebarna".

Klem fra Freia.

Skrevet

Riktig god tur og lykke til!

Vennlig hilsen

Skrevet

Vil ønske dere en riktig GOD TUR, og kos dere på livsreisen!

Vi reiser på SØNDAG! Da reiser vi til Colombia for å hente den lille prinsen som sitter og venter på oss. Følelsene varierer fra apati, via desperasjon til panikk..

Låter det kjent?

Lykke til, kjære dere! Kos dere alt dere kan, det skal vi!

Klem fra

Skrevet

Det kribler i min mage også når jeg leser slike meldinger - om noen (mange) måneder er det faktisk vår tur også :-))

Håper dere får en kjempefin tur gogo! - lykke til med det første møtet med jenta deres!!

Hilsen

Skrevet

Kjære gogo og mann,

ville bare ønsker dere en fiiin tur til Kina. Koz dere på livets største reise.

Det er nesten sånn at jeg blir litt misunnelig, gitt :o)

Forresten; Hils Kina fra oss - og si at vi sees til neste år!

hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...