Gå til innhold

Angående Tupperware

Anbefalte innlegg

Gjest nyskjerrig på det
Skrevet

Hei

Jeg har fått invitasjon til Tupperwareparty, og i denne invitasjonen står det at har jeg med bestillingsliste fra en venn får jeg en overraskelse.

Noen som vet hva det er for overraskelse?

Min venn skal bare kjøpe en "billig" ting, og da er det kanskje ikke verd å ha med egen liste for det, der kommer jo gebyr på 20 kroner i tillegg.

Da svarer det seg gjerne å bestille bare på en liste hvis ikke denne overraskelsen er noe særlig....

Noen som vet??

Gjest elisabeth
Skrevet

det bruker å være forskjellig fra gang til gang.. som oftest ikke noe stort. men sikkert verdt 20 kr=)

Skrevet

Det er sånne tulleting. Sist kunne jeg velge mellom 6 plast teskjeer i transparent grønt eller en flat liten boks til bind eller knekkebrød(!)

Skrevet

Det er sånne tulleting. Sist kunne jeg velge mellom 6 plast teskjeer i transparent grønt eller en flat liten boks til bind eller knekkebrød(!)

En boks til BIND???!!!

Tupperware reklamerer jo med at deres bokser er perfrekte for å få maten til å holde seg så innmari lenge etc, så da er det vel litt bortkastet å bruke boksene på bind??

Har sett i en Tuppe-katalog en gang at de hadde et bilde hvor man så at det var lego og andre småleker i boksene. Boksene er kjempefine til mat, men så dyre at jeg mer enn gjerne nøyer meg med billigere bokser til leker! ;-)

Bente831365380491
Skrevet

Hei!

Jeg selger tupperware selv, og den tingen du får, bruker ikke alltid å være så spesiell. Noen ganger kan det være nyttige ting, mens andre ganger kan det være kjempedårlige ting. Kommer litt an på selgeren. Men du finner det jo ikke ut før du prøver da.... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...