Gjest Windows Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Skal lage vindusdek. med "sånne tynne" ark i alle mulige farger slik at sola lyser gjennom. Hvordan i all verden skal jeg feste dette da uten at det blir for mye kliss? 0 Siter
Gjest flippover Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Jula er forlengst over, men kansje du ha påskedekor i vinduene? 0 Siter
Gjest Sorry utlending Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Jula er forlengst over, men kansje du ha påskedekor i vinduene? kansje du skal ha? 0 Siter
Gjest Windows Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Jula er forlengst over, men kansje du ha påskedekor i vinduene? ..er i en barnehage. 0 Siter
Minigullet Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 De har egne sett for vindusdekor i hobbybutikker og noen lekebutikker. De har det også på Timari på Manglerudsenetert, men jeg vet jo ikke hvor du bor. Dette er farger so skal stivne og så henger det på vindu men kan tas av igjen. 0 Siter
Gjest Snoopy girl Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 kansje du skal ha? Hmmm Det vet jeg rett og slett ikke... Prøv med sånn derre blå tyggis el. med teip, hæ??? 0 Siter
nitni Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Vi tok litt vanlig limstift i hjørnene. Gikk greit å vaske bort etterpå med vann og vaskemiddel. Ta en test først kanskje.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.