Gå til innhold

Andre som er lei reality på tv?

Anbefalte innlegg

Gjest enig?
Skrevet

Vil ha flere gode serier heller!! Som Profiler, Pretender, C.S.I (går nå..) og andre jeg ikke kommer på..

Skrevet

Ja! Jeg ser ikke på noe reality. Ser heller på morsomme serier som friends, kongen av queens, alle elsker raymond. Ser dessuten på torsdagsklubben, judging amy og beck også.

Jeg ser på idol iblant da - men det er vel ikke akkurat reality?

Skrevet

Ja! Jeg ser ikke på noe reality. Ser heller på morsomme serier som friends, kongen av queens, alle elsker raymond. Ser dessuten på torsdagsklubben, judging amy og beck også.

Liker også de seriene! Nå blir det for mye reality, også på tv2. Idol er vel litt reality, men også en konkurranse. Ser det av og til, men som regel jobber jeg om kveldene.

Gjest Marelias
Skrevet

Helt enig!!er ikke så mye interresant når voksne mennesker oppfører seg som fnisete "små-unger" fordi de er med på et sånt konsept.Tv burde heller satse på noen gode serier/kjøpe opp nye serier enn å satse "hele kanalen"på reality.......dete r nå min mening iallefall...:)

Gjest Pricilla
Skrevet

De du ramser opp er vel ikke reality-serier?

men Robinson, BigBrother, Bill. Brullup, Singel 24-7, Ungkaren og Millionæren.

Ja - jeg er lei. men Robinson følger ejg med på når det går, og det er det eneste...

C.S.I ser jeg på hver tirsdag, synes det er spennende.

Gjest Pricilla
Skrevet

kanskje på tide å ta på brillene? ; )

DA er jeg helt enig med deg, da jeg klarte å lese hva du skrev...

Skrevet

Bare så synd at alle episodene med Alle elsker Raymond har man sett flere ganger.

Gjest malun
Skrevet

Ja, jeg er også drittlei av reality-TV! Det er totalt uinteressant å sitte og følge med på at en gjeng undermålere med svært begrenset livserfaring småprater om trivialiteter (hvorfor ga dette meg assossiasjoner til DOL, det er jo ikke det samme i det hele tatt...).

Jeg liker...

...komiserier som Friends, Coupling, Sex og singelliv og The Office.

....drama- & krimserier som Kalde føtter, Seks fot under, Sopranos, C.S.I, Judging Amy.

...animasjonsserier som The Simpsons, King of the Hill, South Park og Baby Blues.

Skrevet

Ja, det er grenser for hvor moro det er å se på folk som sitter og snakker om hvor mye de runker...

*gjesp*

I går så jeg litt på hun som skal gifte seg - det var litt fascinerende, da... Moro med ekspertene i panelet, de sitter jo og spiller SIMS med virkelige mennesker!

Skrevet

Hadde det enda vært REALITY, så, men det man ser er jo så oppkonstruerte situasjoner som er ekstremt langt borte fra det som til vanlig kan kalles virkelighet!

Gjest reality titter
Skrevet

Jeg synes at Big Brother, 24-7, Baren, er kjedelig å se på.

Idol ser jeg på men dette er jo ikke akkurat reality serie. Så har jeg fulgt med på popstars og de greiene der.. Der er det jo sang og musikk som er morsomt.

Det er derimot ikke så morsomt å nistirre på en gjeng som er innelåst på Fornebu og som drikker og prater "pjatt" Tror jeg har svitsjet innom et fåtall av ganger og svitshet fort over til en annen kanal.

Og nå har jeg begynt å se Nr.19 som på en måte er reality, men som er andlerledes enn BB etc. Dette blir jo nesten som Hummervold sin serie Forandring fryder, men at vi følger parene over mye lengre tid og at de må gjøre alt på egenhånd,.

Gjest Daisy
Skrevet

Å, savner Profiler. Det går vel ikke enda, vel?

Blir litt mye reality, men noe er jo morsomt også. 24-7 gidder jeg ikke helt å følge med på, men samboer ser så da blir det jo til at jeg får med meg litt.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg synes at Big Brother, 24-7, Baren, er kjedelig å se på.

Idol ser jeg på men dette er jo ikke akkurat reality serie. Så har jeg fulgt med på popstars og de greiene der.. Der er det jo sang og musikk som er morsomt.

Det er derimot ikke så morsomt å nistirre på en gjeng som er innelåst på Fornebu og som drikker og prater "pjatt" Tror jeg har svitsjet innom et fåtall av ganger og svitshet fort over til en annen kanal.

Og nå har jeg begynt å se Nr.19 som på en måte er reality, men som er andlerledes enn BB etc. Dette blir jo nesten som Hummervold sin serie Forandring fryder, men at vi følger parene over mye lengre tid og at de må gjøre alt på egenhånd,.

Ja, enig med deg i at pjatt blir kjedelig. På 24-7 satt de og snakket om hvor mye skinke han ene hadde på skiva. Gikk på badet og vasket meg for kvelden, og når jeg kom tilbake snakket de søren meg om det enda.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, det er grenser for hvor moro det er å se på folk som sitter og snakker om hvor mye de runker...

*gjesp*

I går så jeg litt på hun som skal gifte seg - det var litt fascinerende, da... Moro med ekspertene i panelet, de sitter jo og spiller SIMS med virkelige mennesker!

Ja, det må være drømmejobben.

Skrevet

Slutt å se på dem, så slipper du også å bli lei dem ;)

Kizza1365380506
Skrevet

JA, enig. Jeg er drittlei det. Og så det 24-7 går jo hele tiden. Minner for mye om Big Brother. Nei la oss få noen koselige serier heller.

Mvh

Gjest ser ikke lenger
Skrevet

Slutt å se på dem, så slipper du også å bli lei dem ;)

Jo, men de tar sendetid fra andre program...

Skrevet

Jo, men de tar sendetid fra andre program...

Så langt tenkte ikke jeg.

Nytt tips: Ikke se på tv - eller finn ut hvilke få programmer som virkelig er verdt å se på.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...