Gå til innhold

Hjelp, skal møte en jente!!

Anbefalte innlegg

Gjest Halleluja
Skrevet

Jeg møtte en jente på nettet og har snakket sammen en del via epost.

Nå er det slik at hu sendte meg mail igår om vi kunne ta en kaffe en dag og jeg svarte "ja, selvsagt kan vi det".

Idag fikk jeg en epost om at hu kunne møte meg ikveld. Jeg har også lyst med problemet er at det er år og dag siden jeg møtte en jenter over kaffe, faktisk 5 år siden sist gang. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Dama er i tillegg to år eldre enn meg, 25 år.

Tips mottas med stor TAKK.

Gjest Lonkil
Skrevet

TA det med ro....

Har møtt nett-jenter et par ganger og de er vanligvis ikke så farlige. Du trenger jo ikke nødvendigvis sjekke henne opp selv om dere tar en kaffe sammen?

Gjest bjelke
Skrevet

Hva skal jeg gjøre, spør du. Mener du om du skal gå eller ikke?

Det er 5 år siden sist du datet, det betyr at du også er 5 år eldre siden sist.

At hun er to år eldre enn deg betyr nok lite. Prøv å være avslappet, tenk på henne som en spennende ny venn, som du har lyst til å vite mer om. Still spørsmål og vær interessert. Smil og spøk litt, gjør det uformelt.

Prøv å ikke la evt pinlige pauser vippe deg av pinnen, slike pauser er veldig vanlig. Ha et par samtaleemner klar for slike situasjoner.

Og ikke stress.. Du kan alltids finne en unnskyldning for å gå, hvis du ikke liker henne. :-)

Gjest Halleluja
Skrevet

TA det med ro....

Har møtt nett-jenter et par ganger og de er vanligvis ikke så farlige. Du trenger jo ikke nødvendigvis sjekke henne opp selv om dere tar en kaffe sammen?

Det er sant. Får vel trening i å snakke med jenter og det er også bra.

Men jeg er spent. Har ikke gjort dette på lenge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...