still5barnsmor Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Jeg holder på med en hjemmeside i front page. Når jeg åpner den i windows tar den hele bredden. Det betyr at dem som ikke bruker hele bredden på skjermen må scrolle for å lese sidelengs - det er kjedelig... Hvordan endrer jeg innstillingen til å bruke mindre side eller tilpassen den enkeltes innstiling??? Noen??? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Du kan legge teksten inn i tabell med usynlige kantlinjer. Bredden på tabellen kan du justere som du vil (stå i tabellen, klikk m/ høyre museknapp og velg egenskaper for tabell). 0 Siter
still5barnsmor Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 Du kan legge teksten inn i tabell med usynlige kantlinjer. Bredden på tabellen kan du justere som du vil (stå i tabellen, klikk m/ høyre museknapp og velg egenskaper for tabell). hvordan legger jeg den inn i tabell? tusen takk 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 hvordan legger jeg den inn i tabell? tusen takk Klikk på tabell - lag tabell - 1x1 rute. Marker teksten, klipp den ut, og lim den inn i tabellen. For å få usynlige kantlinjer, må du sette kantlinjer = 0, når du er inne i egenskaper for tabell (se forrige innlegg). Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.