Gjest epletre Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 http://www.abc.net.au/gameon/chasm/chasmgame.htm Ikke saa kjekt som de andre da:0) 0 Siter
Mistera Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hallooooo.... Har du tenkt å få folk hekta igjen du eller;) Har du ikke fått med deg at det er friends ikveld!!! Eller det er du som er i america? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hallooooo.... Har du tenkt å få folk hekta igjen du eller;) Har du ikke fått med deg at det er friends ikveld!!! Eller det er du som er i america? Er nok i Amerika ja.. Friends er paa Torsdag:-) 0 Siter
Mistera Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Er nok i Amerika ja.. Friends er paa Torsdag:-) Idag her:))))) Dessuten har jeg oppgave... ikke så lurt å bli hektet på nye spill da, jeg som blir hektet på det meste man kan klikke/spille/trykke/leke med:) 0 Siter
Mistera Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Er nok i Amerika ja.. Friends er paa Torsdag:-) Han var jo søt han da:) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Idag her:))))) Dessuten har jeg oppgave... ikke så lurt å bli hektet på nye spill da, jeg som blir hektet på det meste man kan klikke/spille/trykke/leke med:) Hehe.. sant det. Jeg ga opp jeg! Stress! 0 Siter
Gjest DOL-fan Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hehe.. sant det. Jeg ga opp jeg! Stress! Skjønner ingenting. Han er der oppe, dytter vekk døra, men hva så? Går ned igjen, men vannet renner bare ut, og det er ikke noe å tette med..:-( 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Skjønner ingenting. Han er der oppe, dytter vekk døra, men hva så? Går ned igjen, men vannet renner bare ut, og det er ikke noe å tette med..:-( Skru paa noen ror og greier.. Ga opp jeg.. Var ganske kjedelig! 0 Siter
Gjest DOL-fan Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Skru paa noen ror og greier.. Ga opp jeg.. Var ganske kjedelig! Har prøvd det og..:-( Altså, du vet hvordan man skal gjøre noen frusterte sent på natta.........hehehe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.