camilla1234 Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 dumt spørsmål, men hvordan skal jeg oppbevare en sjokoladekake (langpanne). I kjøleskapet eller kan den stå inni ovnen? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Den unngår vel å bli hard lengre om den står i kjøleskapet...? "......................" 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Jeg gjør begge deler. Spørs hvor lenge du har tenkt å "beholde" den? Til i morgen går det helt fint i stekeovnen eller i kald bod eller....Bare husk å pakke den godt inn i enten plastfolie eller aluminiumsfolie. Da holder den bedre på fuktigheten. Nam, Nam...... 0 Siter
camilla1234 Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 Jeg gjør begge deler. Spørs hvor lenge du har tenkt å "beholde" den? Til i morgen går det helt fint i stekeovnen eller i kald bod eller....Bare husk å pakke den godt inn i enten plastfolie eller aluminiumsfolie. Da holder den bedre på fuktigheten. Nam, Nam...... den holder nok bare til i morgen ja dere skulle fått et stykke kake som takk for svar 0 Siter
Mistera Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Om du ikke har noen plass å gjøre av den... (noe som sikkert ikke er tilfelle) så er det plass i m...kjøleskapet mitt;) *tenker lengelsfullt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.