Gå til innhold

utro

Gjest jente med dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Gjest jente med dårlig samvittighet
Skrevet

Jeg er i et fast forhold. Vært det i 4 år. Akkurat nå har vi avstandsforhold på grunn av jobb. Jeg takler det visst ikke så bra, for jeg har begynt å se etter andre gutter/menn. Flørter mye. Jeg har faktisk LYST å være utro!

Ja, jeg har dårlig samvittighet for at jeg i det hele tatt Tenker slik, for jeg kommer nok ikke til å være utro!

En ting til, er utroskap nødvendigvis en krise?

hilsen jente i 20 årene

Skrevet

Alt etter som åssen du respekterer andre menneskers følelser det!

Syntes du at det ikke er krise, innehar du iallefall ikke respektfølelse!!!

Men kansje det skal være slik idag, alle ligger med alle!

Gjest Lærerutdanning
Skrevet

Heisann!

Det er nok ganske vanlig blant unge kvinner å ville være utro. Kanskje sex og fysisk nærhet er viktigere for denne gruppen enn for andre? Uansett: før du gjør no, må du tenke deg godt om. ALT blir annerledes etterpå. Egentlig tror jeg du kanskje bør tenke på om du vil ut av det forholdet du er i. Om du helst vil bli værende i ditt forhold, synes jeg du skal unngå utroskap!

Lykke til!

Skrevet

Tenk over hvordan du ville ha reagert dersom du fant ut at typen din hadde sex med ei anna dame. Utroskap er no dritt, jeg synes at hvis man har så sterkt behov for å være utro så er det bedre å bryte forholdet og leve som singel.

Gjest Avstandsforhold gir jo ikke så mye fysisk..
Skrevet

jeg har ligget med to gutter. så jeg ligger ikke med alle.

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil beholde ham mer. Er 25 år nå, vært med ham siden jeg var 20. Kanskje det er på tide å bytte beite...

Jeg er sulten på mannfolk. Noe nytt..

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil beholde ham mer. Er 25 år nå, vært med ham siden jeg var 20. Kanskje det er på tide å bytte beite...

Skrevet

Skrevet

Gjest ingen kløpper på maskina
Skrevet

Min pc fikk problemer, var ikke meninga å sende inn så mange av samme melding. Jeg beklager!

Gjest lysten25
Skrevet

Tenk over hvordan du ville ha reagert dersom du fant ut at typen din hadde sex med ei anna dame. Utroskap er no dritt, jeg synes at hvis man har så sterkt behov for å være utro så er det bedre å bryte forholdet og leve som singel.

jeg vet. er egentlig helt enig. at jeg har lyst betyr ikk at jeg gjør det.

men jeg kommer nok til å bryte ut av forholdet om han ikke flytter nermere. jeg har jo mine behov jeg også

Skrevet

Sa ikke at du gjorde det, men inntrykket mitt av dagens "unge" (er ikke mer enn 29 selv) ligger med alle... er utro i alle retninger...

Dette tyder kun på dårlig dømmekraft og liten ansvarsfølelse...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gjort det slutt før jeg så om gresset var grønnere på den andre siden... tro meg det er det beste!!!

For du har vel fortsatt følelser for gutten din, selv om du er lei, og du har vel ikke lyst til å såre han?

Være den som gjør det slik at han ikke greier å stole på en annen...

Kansje han har de samme tankene som deg, for den del!

Vær ærlig å se hva som skjer!

Lykke til!

PS; hvorfor er det han som må flytte? Det er du som er kåt

Skrevet

Det er lov å flørte. Men utroskap bør du holde deg for god til. Er du lei så gjør du det slutt FØR du finner nytt beite. Verre er det ikke.

Gjest Pricilla
Skrevet

Min pc fikk problemer, var ikke meninga å sende inn så mange av samme melding. Jeg beklager!

Hadde vært fint om du kunne bruke samme nick i samme tråd også...

Synes ikke du burde sjekke ut andre beiter før du er ærlig med kjæresten din og gjør det slutt. Du er tydeligvis gått fullstendig lei, og mista følelsene for han, ellers ville du ikke hat sex med andre.

Har snart vært sammen med samboern min i fem år jeg og, og kunne aldri tenkt meg å liggi med eller kysset noen andre nå¨..

Hva er planen for fremtiden da? har dere i det hele tatt noen plan? Er dere bare kjærester og bor hver for dere langt unna hverandre, eller snakker dere om at dere skal flytte sammen da og da..? Hvis ikke høres det ganske useriøst ut. Synes det høres litt rart ut å være sammen så lenge på dere alder og ikke ønsker å flytte sammen...

Men det er bare min mening da..

Skrevet

Det er slett ingen krise. Hvor var det du bor, sa du?

Gjest enda et nick
Skrevet

Synes ikke du burde sjekke ut andre beiter før du er ærlig med kjæresten din og gjør det slutt. Du er tydeligvis gått fullstendig lei, og mista følelsene for han, ellers ville du ikke hat sex med andre.

Har snart vært sammen med samboern min i fem år jeg og, og kunne aldri tenkt meg å liggi med eller kysset noen andre nå¨..

Hva er planen for fremtiden da? har dere i det hele tatt noen plan? Er dere bare kjærester og bor hver for dere langt unna hverandre, eller snakker dere om at dere skal flytte sammen da og da..? Hvis ikke høres det ganske useriøst ut. Synes det høres litt rart ut å være sammen så lenge på dere alder og ikke ønsker å flytte sammen...

vi har bodd sammen i to år. og vært naboer resten av tiden. men vi måtte flytte langt fra hverandre nå sist høst på grunn av jobben. det har vært seriøst, og det er vel kanskje det også.

med stor avstand så blir det jo ikke mye fysisk kontakt, så jeg synes ikke det er så rrt om jeg har lyst på andre når jeg ikke får ham....

Gjest mari annne
Skrevet

"Du er tydeligvis gått fullstendig lei, og mista følelsene for han, ellers ville du ikke hat sex med andre."

Hallo, må bare bryte inn her. At denne jenta fantaserer om andre menn betyr vel ikke at hun er lei av kkjæresten sin. Det er dine verdier du peker på. Det faktisk ganske vanlig nå for tiden å være litt mer åpen når det gjelder seksuelle relasjoner.

Gjest elisabeth
Skrevet

Tenk om det var kjæresten din som skrev det innlegget! Hvorfor være utro? Hvis du vil ha sex med andre menn så kan du vel avslutte med din nåværende kjærest. Du bør ikke gå bak ryggen hans. Det er bedre at han blir såra av at du avslutter med ham, enn at du sårer med å svikte ham!

Du har all rett å ha sex med den eller de du vil, men hvis du er glad i typen så behandler du ham med respekt! og hvis du ikke er så glad i ham så er det ihvertfall like greit å avslutte forholdet..

Gjest elisabeth
Skrevet

Tenk om det var kjæresten din som skrev det innlegget! Hvorfor være utro? Hvis du vil ha sex med andre menn så kan du vel avslutte med din nåværende kjærest. Du bør ikke gå bak ryggen hans. Det er bedre at han blir såra av at du avslutter med ham, enn at du sårer med å svikte ham!

Du har all rett å ha sex med den eller de du vil, men hvis du er glad i typen så behandler du ham med respekt! og hvis du ikke er så glad i ham så er det ihvertfall like greit å avslutte forholdet..

Skrevet

vi har bodd sammen i to år. og vært naboer resten av tiden. men vi måtte flytte langt fra hverandre nå sist høst på grunn av jobben. det har vært seriøst, og det er vel kanskje det også.

med stor avstand så blir det jo ikke mye fysisk kontakt, så jeg synes ikke det er så rrt om jeg har lyst på andre når jeg ikke får ham....

Get a life IRL

Gjest som dagt, dårlig samvittighet
Skrevet

Get a life IRL

d er akkurat d jeg vil jo:-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...