Gå til innhold

utro

Gjest jente med dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns du skal fortelle ham akkurat hva du går og tenker på. Da får du høre hans reaksjon - og da er det heller ikke så lett å gjøre det bak hans rygg. Noe du bør holde deg for god til uansett.

Hvis du ønsker andre partnere, så hvis kjæresten din den respekten det er å bryte med ham først! Det er få ting som er så nedbrytende for et forhold og for en persons selvtillit som utroskap.

Gjest Abdullah
Skrevet

Typisk! "Girls just want to have fun"! Jenter i dag er utro i stadig større grad og i vesten passerte de menn for flere år siden.

bare vær utro, du vil ikke være unormal av den grunn.

Billige vestlige horer er et uttrykk jeg forstår men som jeg ikke tør å bruke.

Gjest slå opp først
Skrevet

Du kan vel ikke elske kjærestem din om du ønsker å være utro.. vil du gjøre ham så vondt????

Gjest Dolyanna
Skrevet

Typisk! "Girls just want to have fun"! Jenter i dag er utro i stadig større grad og i vesten passerte de menn for flere år siden.

bare vær utro, du vil ikke være unormal av den grunn.

Billige vestlige horer er et uttrykk jeg forstår men som jeg ikke tør å bruke.

Hva med utro menn? Horebukker selvfølgelig.

Og abdullah-kulturer som tillater flerkoneri?

Denne jenta har ikke vært utro ennå.. Men hun bør selvsagt slå opp før hun puler videre.

Gjest Dolyanna
Skrevet

Du har lyst å være utro, dvs at du helst vil fortsette forholdet men likevel ha sex med andre.

Du vet godt hva du bør/ikke bør gjøre.

Du må snakke med kjæresten din. Enten for å bedre forholdet eller for å gjøre det slutt.

"Er utroskap nødvendigvis en krise"? Nei, det kommer jo an på hva kjæresten din mener det. Noen par har avtaler om at de kan ha sex med andre. Men det tilhører nok sjeldenhetene.

Jeg synes du høres ganske umoden ut. Kom deg ut av forholdet og vær singel en stund. Da kan du ha deg med så mange du vil uten å ha dårlig samvittighet for andre enn deg selv. Noe du fortjener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...