Gå til innhold

Jeg bare MÅ fortelle....

Anbefalte innlegg

ut mot havet
Skrevet

at vi har fått REISEBESKJED... den 4 reiser vi fra Oslo,til Frankfurt, og den 5 til Etiopia... Dette er STORT!!!!!

Nå henger vi i med å få ordnet ALT som trengs til en uforglemmelig påskeferie/hentereise...

Gleder meg så jeg har vondt i magen.Det skal bli så spennende å treffe henne, hverken mors- eller farsfølelsene er noe å si på...og storesøster på snart 18 år er i hundrede!!!

Er helt reiseklar bortsett fra de praktiske tingene, altså billetter og sånt...har pakket for lenge siden så det er bare å hente koffertene og komme seg avgarde...(smil)

Enda en gang: Takk til alle dere som skriver her på DOL. Det har vært koselig å følge med dere alle, og jeg har fått god støtte i ventetiden.

Sender en porsjon ventestøv til alle dere som venter på det store øyeblikket. PLUTSELIG er det kommet.

Varme hilsener til dere alle fra oss

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE !

Dette er så spennende. Vi skal også til Etiopia forhåpentligvis før året er omme.

God tur. Vi må få høre hvordan det går etterhvert.

LYKKE LYKKE TIL !

Skrevet

Gratulerer såå masse med reisebeskjeden !! Deilig å vite NÅR dere endelig skal få treffe den lille prinsessen deres !!!

Håper tiden går fort frem mot 4. april da :o))

Klem fra

Skrevet

Gleder meg på deres vegne.

Snakk om super-rask adopsjonsprosess!!

Kos deg med den deilige følelesen.

Lykke til i den siste ventetiden.

Hilsen fra

alenemor1365380506
Skrevet

Veldig hyggelig å høre for oss andre som venter! Man lever litt på andres gladmeldinger om dagen.

Ønsker dere en god tur og håper du skriver litt om turen her på DOL.

Skrevet

Så flott!

Ha en riktig fin tur,, og det er vel unødvendig å si at det blir en uforglemmelig påske!

klem fra

trk1365380645
Skrevet

Så gøy! Kos dere masse. Vi fikk tildeling for nøyaktig 4 uker siden,så jeg lurte litt på når vi kanskje kan reise til etiopia for å hente gutten vår. Hvor lang tid tok det for dere? Jeg fikk mail fra adopsjonsforum i dag, og der fortalte gro om gutten vår. Det er rart å tenke på at hun har truffet ham og ikke vi! Men snart...

Lykke til!

Skrevet

... til Etiopia og lykke til med prinsessa.

Synes det kribler i magen selv bare av å lese gladmeldingen fra deg.

Hilsen en Afrikaventende

Skrevet

Gratulerer med jenta!

Ønsker dere god tur til Addis og Amba!

Vi kom hjem i des. etter 12 fine dager i Addis. Godjenta er blitt 8 mnd nå og alt har gått helt fint.

Dere har så mye å glede dere til!

mvh

Skrevet

Først av alt GRATULERER og riktig god tur til Etiopia.

Vennlig hilsen

trk1365380645
Skrevet

Å herregud, i dag fikk vi vite at vi også reiser den5.4.!!! Det kom som julekvelden på kjerringa, ventet ikke å få reise før i mai, og INGENTING er klart! Bl.a har vi et bad som skal pusses opp før den tid, liksom... Men det er så gøy! Vi treffes på flyet!

Skrevet

Ønsker dere en riktig GOD reise til Etiopia og lille gullet!

Hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...