ut mot havet Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 at vi har fått REISEBESKJED... den 4 reiser vi fra Oslo,til Frankfurt, og den 5 til Etiopia... Dette er STORT!!!!! Nå henger vi i med å få ordnet ALT som trengs til en uforglemmelig påskeferie/hentereise... Gleder meg så jeg har vondt i magen.Det skal bli så spennende å treffe henne, hverken mors- eller farsfølelsene er noe å si på...og storesøster på snart 18 år er i hundrede!!! Er helt reiseklar bortsett fra de praktiske tingene, altså billetter og sånt...har pakket for lenge siden så det er bare å hente koffertene og komme seg avgarde...(smil) Enda en gang: Takk til alle dere som skriver her på DOL. Det har vært koselig å følge med dere alle, og jeg har fått god støtte i ventetiden. Sender en porsjon ventestøv til alle dere som venter på det store øyeblikket. PLUTSELIG er det kommet. Varme hilsener til dere alle fra oss 0 Siter
mille2 Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 GRATULERER SÅ MYE ! Dette er så spennende. Vi skal også til Etiopia forhåpentligvis før året er omme. God tur. Vi må få høre hvordan det går etterhvert. LYKKE LYKKE TIL ! 0 Siter
rao Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Gratulerer såå masse med reisebeskjeden !! Deilig å vite NÅR dere endelig skal få treffe den lille prinsessen deres !!! Håper tiden går fort frem mot 4. april da )) Klem fra 0 Siter
taco Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Gleder meg på deres vegne. Snakk om super-rask adopsjonsprosess!! Kos deg med den deilige følelesen. Lykke til i den siste ventetiden. Hilsen fra 0 Siter
alenemor1365380506 Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Veldig hyggelig å høre for oss andre som venter! Man lever litt på andres gladmeldinger om dagen. Ønsker dere en god tur og håper du skriver litt om turen her på DOL. 0 Siter
nedtelling Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Så flott! Ha en riktig fin tur,, og det er vel unødvendig å si at det blir en uforglemmelig påske! klem fra 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Så gøy! Kos dere masse. Vi fikk tildeling for nøyaktig 4 uker siden,så jeg lurte litt på når vi kanskje kan reise til etiopia for å hente gutten vår. Hvor lang tid tok det for dere? Jeg fikk mail fra adopsjonsforum i dag, og der fortalte gro om gutten vår. Det er rart å tenke på at hun har truffet ham og ikke vi! Men snart... Lykke til! 0 Siter
tromsmamma Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 ... til Etiopia og lykke til med prinsessa. Synes det kribler i magen selv bare av å lese gladmeldingen fra deg. Hilsen en Afrikaventende 0 Siter
opia Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Gratulerer med jenta! Ønsker dere god tur til Addis og Amba! Vi kom hjem i des. etter 12 fine dager i Addis. Godjenta er blitt 8 mnd nå og alt har gått helt fint. Dere har så mye å glede dere til! mvh 0 Siter
peetmor Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Først av alt GRATULERER og riktig god tur til Etiopia. Vennlig hilsen 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Å herregud, i dag fikk vi vite at vi også reiser den5.4.!!! Det kom som julekvelden på kjerringa, ventet ikke å få reise før i mai, og INGENTING er klart! Bl.a har vi et bad som skal pusses opp før den tid, liksom... Men det er så gøy! Vi treffes på flyet! 0 Siter
Mamta Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Ønsker dere en riktig GOD reise til Etiopia og lille gullet! Hilsener fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.