Gå til innhold

vemmelig

Anbefalte innlegg

Gjest sutregryte
Skrevet

Jeg har sånn vemmelig utflod. Den er brun og lukter vondt. Nesten sånn hundelukt. Trodde at det var hunden som luktea vondt, men så var det meg:-/ Hvis jeg sitter med hendene mellom bena, når jeg har bukse på, så lukter hendene noe forferdelig etterpå.. Hva er dette? Hva kan jeg gjøre? Det er ikke vondt eller noe!

Skrevet

Høre ut som en form for infeksjon.. På tide med en GU!

Gjest sutregryte
Skrevet

Høre ut som en form for infeksjon.. På tide med en GU!

Kan det vere farlig eller?

Skrevet

Jeg syns du bør bestille time hos legen din. Det er sikkert ikke noe farlig, men for at ikke tilstanden din skal forverre seg, bør du jo finne ut hva det er og hvordan du skal bli kvitt det.

Skrevet

Kan det vere farlig eller?

Har du smerter eller andre symptomer? Har utfloden farge?

Lukter det fisk?

Bruk søk-funksjonen oppe til høyre og søk på "utflod vond lukt" og lignende så får du masse treff.

Kan det være at du har en kjønnsykdom som innebærer endret utflod? Klamydia kan være skummelt å ha ubehandlet fordi det kan gi en type infeksjon som kan gjøre deg steril.

Gjest sutregryte
Skrevet

Har du smerter eller andre symptomer? Har utfloden farge?

Lukter det fisk?

Bruk søk-funksjonen oppe til høyre og søk på "utflod vond lukt" og lignende så får du masse treff.

Kan det være at du har en kjønnsykdom som innebærer endret utflod? Klamydia kan være skummelt å ha ubehandlet fordi det kan gi en type infeksjon som kan gjøre deg steril.

Ok. Har prøvd å søke nå. Tror at ejg skal ta meg en time til legen ja.. Det lukter Våt hund eller noe. Skikkelig ekkelt. Har ikke hatt sex på over to år så jeg tror ikke at det er en kjønnsykdom.. Eller kan det vere det?

Gjest Tampong
Skrevet

Ok. Har prøvd å søke nå. Tror at ejg skal ta meg en time til legen ja.. Det lukter Våt hund eller noe. Skikkelig ekkelt. Har ikke hatt sex på over to år så jeg tror ikke at det er en kjønnsykdom.. Eller kan det vere det?

Kan du ha glemt en tampong i skjeden??? Sjekk for sikkerhets skyld.

Jeg klarte utrolig nok å gjøre det. Merka det etter to dager, fordi det da lukta KJEMPEILLE!

Skrevet

Håper du bli bra igjen, og etter to års sølibat er det kanskje på tide med sex igjen?

Skrevet

Kan du ha glemt en tampong i skjeden??? Sjekk for sikkerhets skyld.

Jeg klarte utrolig nok å gjøre det. Merka det etter to dager, fordi det da lukta KJEMPEILLE!

Soppinfeksjon gir vanvittig lukt også. Behandles med Canesten både salve og stikkpille og er over etternoen dagers behandling. Det verste er selve legeundersøkelsen. Jeg har mannlig fastlege og utsetter helst saken til det er uunngåelig... Tips: Lukk øynene og/eller lat som du er skuespiller i en film så går det bra...

Skrevet

Soppinfeksjon gir vanvittig lukt også. Behandles med Canesten både salve og stikkpille og er over etternoen dagers behandling. Det verste er selve legeundersøkelsen. Jeg har mannlig fastlege og utsetter helst saken til det er uunngåelig... Tips: Lukk øynene og/eller lat som du er skuespiller i en film så går det bra...

Har du hørt om kvinnelige gynekologer? :)

Skrevet

Har du hørt om kvinnelige gynekologer? :)

Hørt om men aldri sett. ;-)

(Nærmeste er sånn ca 200 km unna, i luftlinje)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...