Gå til innhold

Reiseforsikring?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen en reisende
Skrevet

Jeg skal utenlands et par uker. Hva slags reiseforsikring bør jeg tegne (helårs??) og hva koster det? Hvor får jeg en god og billig reiseforsikring?

Skrevet

Europeiske har bra forsikring. Kjøper du reisen med Visakort eller andre kort med avtaler så kan det innebære forsikring. (Forhør deg)

Er du fagorganisert kan det hende de har bra tilbud der.

Skrevet

Europeiske har bra forsikring. Kjøper du reisen med Visakort eller andre kort med avtaler så kan det innebære forsikring. (Forhør deg)

Er du fagorganisert kan det hende de har bra tilbud der.

Helårs reiseforsikring lønner seg hvis du reiser en del. Vi har en gjennom Gjensidige, som dekker korte turer her hjemme også. for hele familien på 4 koster det i underkant av 900 pr år (totalkunde).

Sist vi var på Tenerife ble guttungen syk (feber, uttørking) og måtte på sykehus. Da fikk vi dekket det ferien kostet for ham og en voksen for de dagene som ble ødelagt pga dette (ca halvparten av turens pris)

Bente831365380491
Skrevet

er du organisert bør du ta den gjennom organisasjonen! Ta en som gjelder hele året, da gjelder den dersom du reiser bort og overnatter bare en natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...