Gå til innhold

ett år og en mnd siden...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff - ja.

Jeg har vært nødt å nullstille meg igjen. Vi var veldig optimistiske og trodde at vi skulle få reise nå i løpet av våren. Men har nå måttet innse at det blir nok både sommer og høst før vi kommer oss avgårde. Jeg jobber som vikar og det er så vanskelig å planlegge noe i forhold til dette. Har nå et oppdrag som går frem til sommeren. Men hva etter det? Når drar vi? Hva skjer og når skjer det?

Det er bare å få tak i en hel tønne med ventepulver - det trengs.

Takk til alle dere som er her på nettet og som deler deres frustrasjon med alle oss andre frustrerte. Det er utrolig godt å ha et slikt sted hvor det er noen som forstår oss.

Familie og omgangskrets har sluttet å spørre da det blir litt uvirkelig for dem. Det er på en måte godt å ikke få de spørsmålene hele tiden, og jeg skjønner de.

Opp med humøret - solen skinner og snart så har vi alle fått barnet vårt.

Lykke til i venteperioden.

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...