Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere?

UD sier følgende:

"Vaksinasjon er ikke påbudt, men vaksiner mot difteri/tetanus, hepatitt A og B, samt japansk ensefalitt (B) anbefales i Norge."

En lokal reisemedisiner sier hepatitt A samt polio og stivkrampe (dersom disse siste 2 ikke er tatt de siste 10 årene).

VB sier bare hepatitt A...

Er i tvil... Vil ikke ta unødvendige vaksiner...

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139437-vaksine-s%C3%B8r-korea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske at jeg bare tok Hepatitt A forrige gang.

Vi skal tross alt ikke reise i bushen, men til en storby!

Blir det påsketur på dere montro?

Det hadde ikke vært meg i mot med påsketur til Seoul nei :-) Men jeg tror ikke det skjer så raskt. Det blir vel heller slutten av april.

Ser at du er ganske aktiv både her og andre steder på nettet. Du er jo langt over "termin" og det er frustrerende med den siste ventetiden, spesielt når den bare drar ut. Sender deg noe ventestøv. Trenger noe til meg selv også, så du får ikke alt :-)))

Gjest kimchi

Jeg tror ikke på de legene som påstår at vi trenger å ta alle mulige vaksiner. De har ikke vært i Seoul og vet ikke at det er en meget vestlig by. Vi tok bar hepatitt A. Vi var ellers forsiktige når vi var der i 30 varmegrader med hva vi spiste, på samme måte som vi er forsiktige i Syden. Det var ellers over 10 år siden vi hadde tatt en eller annen vaksine (stivkrampe?) og fylte derfor på med den.

Hør på VB du.

Annonse

Det hadde ikke vært meg i mot med påsketur til Seoul nei :-) Men jeg tror ikke det skjer så raskt. Det blir vel heller slutten av april.

Ser at du er ganske aktiv både her og andre steder på nettet. Du er jo langt over "termin" og det er frustrerende med den siste ventetiden, spesielt når den bare drar ut. Sender deg noe ventestøv. Trenger noe til meg selv også, så du får ikke alt :-)))

Hei Delfi! Bare behold ventestøvet ditt du! Du trenger det vel så bra som meg....

Hååååååper dere får reisebeskjed snart!!!

Jeg tror ikke på de legene som påstår at vi trenger å ta alle mulige vaksiner. De har ikke vært i Seoul og vet ikke at det er en meget vestlig by. Vi tok bar hepatitt A. Vi var ellers forsiktige når vi var der i 30 varmegrader med hva vi spiste, på samme måte som vi er forsiktige i Syden. Det var ellers over 10 år siden vi hadde tatt en eller annen vaksine (stivkrampe?) og fylte derfor på med den.

Hør på VB du.

Vi fikk beskjed av legen at ingen ting var nødvendig bortsett fra stivkrampesprøyte.

Men vi var nokså fullvaksinert fra før da, etter og ha fartet litt i landsbygda sammen med rottene i Kina før;o)

Her har jeg fortsatt ikke sett noen rotter:-D

Venter dere, eller er dere kommet hjem igjen?

Klemmer fra en lykkelig mamma i korea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...