Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jauda...å formatere hardiskene og begynne på nytt...se det er ikke altid så enkelt det.

Begynte på fredag...formaterte c så d så e...og skulle legge in win98 igjen.

Neida...prøvde og prøvde...fredag, lørdag, søndag :(

Endte opp med å måtte sende maskinen med pappan til barna når de kom på søndag.

Mandag var den ferdig...man måtte visst partisjonere på nytt !!!

Iallefall, der var den ferdig med xp og all in one sims og greier.

Prøver å få igang mitt gamle Dynalink isdn kort...uten hell, ender opp med å kjøpe nytt og da funker det heldigvis.

Så er det å laste ned virusprogrammet og brannmuren på nytt da...det er jo viktig og første prioritet.

Men systemet avsluttes og avsluttes...sjekker, prøver, ringer....til slutt til tele2...joda...jeg hadde på de få minuttene fått virus - blaster !!!

På med filer til fjerning av denne...lasting av virus og mur...

Så var det å få igang banken da...dette er jo også viktig...

Mangler noe applet greier som xp ikke har, ringer og får tilsendt...innstallerer og fører over walleten...nope...

Må ringe tilbake for passord funker ikke...må få nytt passord om en tre dager...

Phuhhhh........ikke rart man venter og kvier seg for å sette igang med dette get...men nå ser ting ut til å fungere greit.

Nå er det bare å si så mange "nei" som mulig til brannmuren, ikke laste ned mer enn nødvendig og krysse fingrene for at maskinen funker i lange tider uten problem....

( Neste gang blir det ny maskin...)

Så...her er jeg igjen :)

Gjest forever young
Skrevet

velkommen tilbake, jeg føler med deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...