Gå til innhold

Sjansebillett på fly

Anbefalte innlegg

Gjest Utåfly
Skrevet

Hvordan fungerer det? Hva kan jeg regne med en sånn billett vil koste på innenlandsflygning?

Skrevet

Spørst hvor du skal da....

Men du kan iallefall regne med venting;)

Skrevet

En sjansebillett er nettopp det, en sjanse. Du har ingen fast plass på noe fly, og må bare møte opp og vente på en ledig plass et sted. Hva det koster er selvsagt avhengig av hvor du skal, men det er gjerne mye billigere.

Gjest Utåfly
Skrevet

En sjansebillett er nettopp det, en sjanse. Du har ingen fast plass på noe fly, og må bare møte opp og vente på en ledig plass et sted. Hva det koster er selvsagt avhengig av hvor du skal, men det er gjerne mye billigere.

Går det ikke ann å sjekke opp om det er mye ledig på flyene på forhånd? Hvor mye billigere er det? Noen eksempler på pris?

Jeg tenker på bare en vanlig innenlandsflygning..

Skrevet

Går det ikke ann å sjekke opp om det er mye ledig på flyene på forhånd? Hvor mye billigere er det? Noen eksempler på pris?

Joda, du kan ringe til flyselskapet og spørre hvordan det er med ledige plasser, så har du en viss peiling. Til Tromsø rundt 800 kroner, Stavanger 400-500, så vidt jeg vet for jeg har aldri fløyet sjanse selv.

Gjest sjanse
Skrevet

Jeg reiser alltid på sjanse, ringer på forhånd, til braathens eller sas og spør om det er ledige plasser, det er det nesten alltid. En sjansebillett koster mellom 400 og 650 kr som regel. Du må være yngre enn 26.

Skrevet

Hvor skal du til og hvor fra?

Er det oslo-alta eller åssen distanse?

Det er forskjell på prisene alt etter hvor du skal

Gjest Utåfly
Skrevet

Hvor skal du til og hvor fra?

Er det oslo-alta eller åssen distanse?

Det er forskjell på prisene alt etter hvor du skal

Mer sånn bergen-trondheim distanse..

Skrevet

Mer sånn bergen-trondheim distanse..

Ja men det er umulig å vite prisen når man ikke vet hvor du skal, distanse her ikke så mye å si... da prisene er forskjellige....

Er det kun Braatensh og SAS som lander der, er det kun Widerøe osv... har litt å si....

Men uansett er du under 26 år så er det billigere å kjøpe ungdomsbillet!!!

Men du, Skjekk sidene til de du har tenkt å fly med... da hadde du sikkert sittet med svaret allerede!

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg kjøpte sjansebillett på Braathens / SAS og det kostet rundt 400-500 kr... Er foressten ikke sikker på om det var vanlig sjansebillett, men det var noe sånt som var billigere om du bestilte samme dag... så fikk jeg til en bestemt avgang. Lurer kanskje på om det var ungdomsbillett også... (?)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg reiser alltid på sjanse, ringer på forhånd, til braathens eller sas og spør om det er ledige plasser, det er det nesten alltid. En sjansebillett koster mellom 400 og 650 kr som regel. Du må være yngre enn 26.

Det var noe sånt jeg prøvde å si, men du sa det litt lettere. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...