Gå til innhold

Amerikanske sider for tildeling Kina

Anbefalte innlegg

Gjest mamma i mai?

Hei!

Kan noen hjelpe meg?

Jeg har registert meg som medlem av gruppen a-parents-china. Det står "You are currently a pending member of this group, which means that your membership has not yet been approved by the moderator". Er det slik at jeg får tilsendt et annet passord senere, eller hvordan fungerer dette? Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139482-amerikanske-sider-for-tildeling-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma i mai?

Du mottar snart en mail fra "moderator" hvor du blir bedt om å oppgi noen opplysninger om deg selv.

Når du har gjort dette mottar du en ny mail om at du er godkjent som medlem av gruppen.

Hjalp dette?

Hei Gjendine!

Ja, det hjalp mye - takk skal du ha. Jeg er så ivrig opptatt av å følge med på tildelinger for tiden, derfor ville jeg melde meg inn i gruppen. Er du også Kina-søker og når er du registert? Vi er registert i Kina sent i september - så jeg lurer på hva konsekvensene blir hvis de nå deler juli måned,men det blir å se (jeg er inne i en VELDIG utålmodig periode)

Hei Gjendine!

Ja, det hjalp mye - takk skal du ha. Jeg er så ivrig opptatt av å følge med på tildelinger for tiden, derfor ville jeg melde meg inn i gruppen. Er du også Kina-søker og når er du registert? Vi er registert i Kina sent i september - så jeg lurer på hva konsekvensene blir hvis de nå deler juli måned,men det blir å se (jeg er inne i en VELDIG utålmodig periode)

Vi fikk tildeling i januar og reiser til Kina 18.mars for å hente barn nr 2.

Forstår godt at du er interessert i å følge med. Har du meldt deg inn i septembergruppa? Hvis ikke er dette linken: http://groups.yahoo.com/group/sept2003dtc/

Siden vi hadde usikkerhet rundt vår LID var jeg medlem av både mai og juni gruppen. Synes det har vært gøy å følge med der hvor de fleste ryktene oppstår - selv om det veldig ofte er rykter og intet annet.

Lykke til videre i prosessen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...