Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jada vi er igang med å handle inn. Vi har snart det meste som trengs av utstyr og klær (varme). Vi satser på å handle en hel del i Thailand.

men hva gjør dere med sko?

Jeg har fått arve noen par av en venninne, men har ikke turt å kjøpe noen da jeg ikke aner hvilken str. Ikke sier rapportene noe om str på foten og ikke aner jeg hva jeg trenger iforhold til alder (15 mnd nå).

Handler dere sko på hentereisen?

Har de evt et par sko med seg slik at vi slipper å lete etter dette første dagene?

Taknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139521-hva-gj%C3%B8r-dere-med-sko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis rutinene er som før, skal dere på handletur til Central Department Store allerede andre dagen. Der finner du sko i alle størrelser og prisklasser.

Tror ikke barna der nede bruker mye sko til daglig. Ihvertfal brukte ikke mine det. Begge hadde likevel sko ved første møte. Har ikke hørt om noen som stiller barbeint den dagen nei ;-)

Jeg hadde ventet med å kjøpe noe som helst (av sko) fordi skostørrelsen ikke alltid følger høyde og alder.

Gjest ChiengMai

Begge våre hadde sandaler på seg da de kom til oss. Storebror kjøpte vi ikke sko til før vi kom hjem, Lillebror kjøpte vi sko til i Hua Hin.

Hadde med Storebrors første skopar til Thailand for at Lillebror skulle ha dem, men selv om han var tre måneder yngre enn Storebror hadde vært brukte han 4-5 nr større i sko enn Storebror hadde gjort i begynnelsen. Faktisk bruker Lillebror bare et nr mindre sko enn broren selv om han er 2 år 4 mnd yngre. Vi har fått en Lillebror som lever på stor fot.. :-)

Så, som du sier, umulig på forhånd å vite skostørrelsen. Men i Thailand skulle det være greit å finne sko til en billig penge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...