Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer igjen så mye med den lille jenta :-) Tenk nå er dere tobarnsforeldre, og prinsen storebror - endelig!!!!!!!

Gleder meg til å få se henne :-)

Stor klem fra

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GIN

7

• AAA

1

• Cæsar

1

• korando

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta.

Håper dere snart får reise og hente henne!

spennende tid
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta og kos dere med bildene. Håper dere får reise til Korea snart.

Skrevet

...så mye med jenta..!!!

Ikke sikkert du husker meg...men jeg slenger inn en gratulasjon likevel....dette var kjempekoselig!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille tulla! God tur til Korea når den tid kommer!

Skrevet

...så mye med jenta..!!!

Ikke sikkert du husker meg...men jeg slenger inn en gratulasjon likevel....dette var kjempekoselig!

Klem fra

Klart jeg husker deg! Mange nye her inne, men de gamle traverne husker jeg såklart :-)

Håper alt står bra til med dere - og takk for gratulasjonen :-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Endelig kom telefonen, så nå slipper du å ta med deg telefonen på do. :o) Så kjekt med ei jente. Hadde ikke du gutt fra før av?

Hilsen

Hei Yogi!

Joda, vi har en gutt på 3 1/2 fra før - og han er nå offisielt stolt storebror! :-)

Skrevet

Tenk at dere endelig fikk tildeling. Oversender de største gratulasjoner.

Det ble jo en jente akkurat som du sa - og tildelingene kom rett før alle kinatildelingene - akkurat som jeg sa :-))

Hi hi, ja vi har vel noen gode krystallkuler vi da! Har du pusset på din, og funnet når Kinatildelingene kommer da?

:-)

Skrevet

Gratulerer!!!! Så gøy! Og så en liten jente, da! :-) Håper jeg også får se bildet når dere får det! Nå er du tobarnsmamma. Får håpe det ikke blir så lenge til dere kan reise.

Takk takk, og bilde skal du nok snart få se vettu!

Jeg hadde jammen ikke fått med meg hvem du var jeg, før AAA sa det....

Hvor langt er dere nå kommet i prosessen?

Skrevet

Gratulerer SÅ mye!! Det må være en enormt deilig følelse å endelig få den store telefonen, og jeg skjønner godt at du nå venter på bilde, tenk å få se dattera deres for første gang! Er det deres første barn?

Jeg er veldig glad hver gang jeg ser en tildeling fra Korea, for det betyr at vi selv også nærmer oss mer og mer en tildeling. Vi er BUFA-godkjent i slutten av februar 2003, og er forespeilet en tildeling i april/mai.

Lykke til med alle forberedelsene som nå står foran deg - håper dere snart får dra på hentereise!

Hilsen fra

Hei hei Korandro!

Dette er vår andre, vi har en stolt storebror på 3 1/2 år også.

Nå har køen foran dere blitt redusert, så vi får håpe at dere får tildeling snart dere også. Jeg vet hvordan ventetiden er mot slutten...tro meg!!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner.

Jeg har knapt landet enda jeg...svever høyt under taket :-)

Vi var så heldig å få med en cd med mange bilder av prinsessa på. Antar at disse er tatt av fosterforeldrene, for vi har fått utviklingen fra de fikk henne til papirene ble sendt til Norge.

En helt nyyydelig jente!! Og det gleder oss å se at hun har det godt i tiden frem til vi får reise ned å hente henne. Som vi håper blir i begynnelsen av juni....

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsessa. Lykke til i den aller siste ventetiden. Håper reisebeskjedene kommer på løpende bånn nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...