Gå til innhold

August-gruppen (Kina)

Anbefalte innlegg

Gjest Kina-venter
Skrevet

Er det andre her som fikk papirene sine registrert i Kina i august? Har spurt før, men da var det bare to andre som svarte - regner med at det er mange flere. Det hadde vært fint med litt kontakt i denne siste fasen av ventinga. Når juni og deler av juli får sine tildelinger (krysser fingrene for at de kommer i dag), er det jo et ørlite håp om at ihvertfall deler av august kommer i neste runde.

Skrevet

Hei igjen.

Jeg var sikkert en av de to som svarte sist gang også. Men vi er også i august-gruppa. Nå er jeg veldig spent på neste gruppe om den inneholder resten av juli og hele august. Håper og tror at det er slik det blir. Det hadde vært kjekt å hatt litt kontakt i denne siste ventetid!

Gjest Kina-venter
Skrevet

Hei igjen.

Jeg var sikkert en av de to som svarte sist gang også. Men vi er også i august-gruppa. Nå er jeg veldig spent på neste gruppe om den inneholder resten av juli og hele august. Håper og tror at det er slik det blir. Det hadde vært kjekt å hatt litt kontakt i denne siste ventetid!

Ja, du er nesten den eneste jeg vet som også er i august-gruppen.

Kanskje de andre ikke følger med på DOL?

Jeg HÅPER selvfølgelig vi er med i neste gruppe, men jeg TROR det ikke. Vi er registrert helt i slutten av august så sjansen for at vi er med er heller liten. Og, får vi tildeling i slutten av mai har vi likevel ikke ventet mer enn 9 mnd! Ikke værst bare det. Spennende blir det uansett. Har du meldt deg inn i aug-gr på yahoo?

Skrevet

Ja, du er nesten den eneste jeg vet som også er i august-gruppen.

Kanskje de andre ikke følger med på DOL?

Jeg HÅPER selvfølgelig vi er med i neste gruppe, men jeg TROR det ikke. Vi er registrert helt i slutten av august så sjansen for at vi er med er heller liten. Og, får vi tildeling i slutten av mai har vi likevel ikke ventet mer enn 9 mnd! Ikke værst bare det. Spennende blir det uansett. Har du meldt deg inn i aug-gr på yahoo?

Hei

Ja, jeg er med i august yahoo-gruppen. Må jo følge med:-) Ellers så har jeg snakket med en til som er i august-gruppa. Hun kaller seg Marben (tror jeg) her på DOL. Vi er registrert i midten av august og håper vi er med neste gruppe. Det begynner å ta på denne ventetiden. Men likevel så er det jo kort i forhold til forrige gang da vi ventet i 13 mnd. Krysser fingrene jeg for at alle vi i august-gruppa er med neste gang! Har du en mail-adresse til å legge ut her på nettet så kan vi ha litt mail-kontakt fremover.

Skrevet

Hei

Ja, jeg er med i august yahoo-gruppen. Må jo følge med:-) Ellers så har jeg snakket med en til som er i august-gruppa. Hun kaller seg Marben (tror jeg) her på DOL. Vi er registrert i midten av august og håper vi er med neste gruppe. Det begynner å ta på denne ventetiden. Men likevel så er det jo kort i forhold til forrige gang da vi ventet i 13 mnd. Krysser fingrene jeg for at alle vi i august-gruppa er med neste gang! Har du en mail-adresse til å legge ut her på nettet så kan vi ha litt mail-kontakt fremover.

Hei på dere!

Vi er i augustgruppen hos VB, og er reg. i China 8. august. Jeg har forstått på VB at det er kun 4 søkere på august og det er jo ikke så mange. Jeg må si at jeg er veldig spent på tildelingen denne gangen. Det at det kan kanskje bli oss neste gang er liksom for godt til å være sant. Det blir jo sånn at når en har ventet så lenge (les 3 år), så blir en vant med å "forvente det verste" hele tiden. Sånn ikke for å bli skuffet. Er det andre her på VB i august, og er det bergensere i denne gruppen? Uansett hver dere er, føler jeg nå veldig for å ha litt kontakt med andre augustsøkere

Og en ting må jeg si; Så heldig vi er som skal få oppleve dette snart:) For meg er det fortsatt uvirkelig.

HA EN LYKKELIG NY VENTEDAG!:)

Skrevet

Hei på dere!

Vi er i augustgruppen hos VB, og er reg. i China 8. august. Jeg har forstått på VB at det er kun 4 søkere på august og det er jo ikke så mange. Jeg må si at jeg er veldig spent på tildelingen denne gangen. Det at det kan kanskje bli oss neste gang er liksom for godt til å være sant. Det blir jo sånn at når en har ventet så lenge (les 3 år), så blir en vant med å "forvente det verste" hele tiden. Sånn ikke for å bli skuffet. Er det andre her på VB i august, og er det bergensere i denne gruppen? Uansett hver dere er, føler jeg nå veldig for å ha litt kontakt med andre augustsøkere

Og en ting må jeg si; Så heldig vi er som skal få oppleve dette snart:) For meg er det fortsatt uvirkelig.

Hei jeg fant dette på yahoo septembergruppa

"I just emailed my agency and they confirmed that they got referrals

for June thru July 20 and the coordinator emailed saying they expect

the rest of July and August in about 6 weeks!!! "

vi er registrert i sptember og er for tida overbevist om at det skjer for oss i mai!

Skrevet

vi er registrert i sptember og er for tida overbevist om at det skjer for oss i mai!

Hei!

Jeg er også i august gruppen, og jeg adopterer via AF. Det er en spennende tid vi går i møte. Neste måned er det kansje våres gruppe som får tildeling. Jeg er registrert i Kina den 8 august.

Gjest mamma i mai?
Skrevet

Hei!

Ser at du også er registrert i september. Er det din første adopsjon?

Det er vår første adopsjon og vi er registrert helt i slutten av september. Jeg må innrømme at jeg derfor blir litt "engstelig" når de nå deler opp gruppene. Hvis de etter denne tildeling begynner å tildele fra 20.juli til 20 august neste gang blir det 1 ekstra måned for oss å vente.

Får håpe det er slik som du har lest at de vil tildele resten av juli og hele august neste gang. Hvis så er tilfelle er det stor sjanse for at vi får tildeling i mai.

Gjest Kina-venter
Skrevet

Hei

Sånn, nå sover den kommende storesøster søtt, og jeg kan hive meg over DOl igjen (bare for å konstatere at ingen tildelinger er kommet nå heller...

Du kan maile meg på [email protected]

Gjest Kina-venter
Skrevet

Hei på dere!

I Inor er vi også bare 4 par! Men vi er registrert 29 august så spenningen er ekstra stor for vår del. Akkurat i disse dager synes jeg ventetiden har gått fort. Det er bare 1 år og 1 mnd siden vi satte igang. Men nå er innspurten alt igang og jeg gleder meg til å oppleve det magiske med å få barn en gang til.

Vi tastes

Gjest Kina-venter
Skrevet

Hei!

Jeg er også i august gruppen, og jeg adopterer via AF. Det er en spennende tid vi går i møte. Neste måned er det kansje våres gruppe som får tildeling. Jeg er registrert i Kina den 8 august.

Vet du hvor mange som er i AFs gruppe? Inor og VB har bare 4 familier hver ser det ut til.

Vi er registrert 29 august så tildeling om en mnd henger i en tynn tråd for oss! Men, vi får jo bare vente å se hva som kommer. Tar ingenting for gitt, hverken i den ene eller andre retningen.

Skrevet

Vet du hvor mange som er i AFs gruppe? Inor og VB har bare 4 familier hver ser det ut til.

Vi er registrert 29 august så tildeling om en mnd henger i en tynn tråd for oss! Men, vi får jo bare vente å se hva som kommer. Tar ingenting for gitt, hverken i den ene eller andre retningen.

Hei!

Jeg vet ikke hvor mange vi er som adopterer via AF, og som har registreringsdato i august.

Skrevet

Slenger meg på her, selv om det har gått noen dager.

Har vært uten internett en stund, men endelig tilbake

Vi er registrert i Kina 13.august. Har vært i kontakt med noen av dere tidligere. Nå er det bare å krysse fingrene :-)

Her er min epost adr om noen vil holde kontakt fremover :

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...