Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som tiden flyr!

I juni 2001 kom vi hjem fra Kina med vår prinsesse :0) Hun var da knapt 15 måneder.

Året etter gikk hun litt i park innen det ble barnehagestart i en alder av 2 1/2.

I januar ble hun storesøster (!), og nå er 4 årsdagen såvidt passert.

Innen jeg rekker snu meg begynner hun på skolen, vips er hun vel konfirmant, - og deretter må pappa bla opp til bilen han har lovet henne når hun har tatt førerkort!

Vi må håpe tiden kommer til å gå saaakte, slik at vi rekker hygge oss masse, innen prinsessen blir så stor at det er festligere hos andre enn mamma og pappa, og lillesøster :0)

Er det flere som synes tiden bykser avsted?

Men, når det kommer til de vi kjenner som venter på tildeling, går tiden laaangsomt. Tenk så travelt det blir etterpå :0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139609-v%C3%A5r-skatt-er-4-%C3%A5r-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med 4 årsdagen og som storesøster.

Og ja jeg kjenner meg alt for godt igjen i det du skriver og jeg håper selvfølgelig at tiden ikke flyr så fort men virkeligheten er at eldstemann begynner på skolen til høsten........

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen

Gjest kinamamsen

Gratulerer med skatten!

Ja, tiden flyr. Jeg synes ikke det er lenge siden vi var i ventefasen og nå har jeg jenter på 5 og 8 år. Det var noen som sa til meg at heldigvis så var ungene blitt større så nå gikk alt så meget bedre. Da måtte jeg svare at for meg så går tiden så altfor fort, så jeg må holde igjen litt for å få kost meg nok med jentene før de forsvinner avgårde ut i verden for å stå på egne bein. Heldigvis er det, forhåpentligvis, mange år til, men når barna begynner på skolen DA begynner virkelig årene å løpe....!

Vi får nyte dagene mens vi har de, leve i nuet og ikke se så langt fremover hele tiden (i motsetning til dere som ventende her på siden).

Kos deg alt du kan ;o)

Heisann og gratulerer til prinsessen både med 4- årsdagen og som storesøster. Kan skrive under på at tida går så alt for fort......-synes ikke det er lenge siden jeg fikk tvillingene mine, men i virkeligheten så er det ni og et halvt år siden. Hvor de årene har blitt av, forstår jeg absolutt ikke.

Du har så rett-så rett i at vi må kose oss mens vi kan, for snart er de blitt så store at en kveld med opphavet føles helt uutholdelig kjedelig :o))

(I allefall hadde jeg det slik sånn i 14-15 års alderen *s*)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...