tiane Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hei Vi venter fortsatt i spenning her, men må si at nå er det fryktelig slitsomt etterhvert. Ettersom jeg har skjønt var tildelingene sendt forrige fredag iallefall til AF, men telefonen er fortsatt taus ! Må jo være komt til Norge etterhvert ? Noen som har hørt noe ?? Blir en fryktelig lang helg dette her..... 0 Siter
unidad Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Uff, jeg føler så med dere!! - har vært inne her hver time og sjekket om det har kommet noe tildelinger fra Kina..... Det må være helt ulidelig spennende og måtte vente sånn helt på oppløpet. Vet at bildet og info om akkurat deres barn er på vei og så ikke få vite noe eksakt. Det er enda noen timer igjen av dagen i dag, så vi får håpe veldig sterkt at det kommer et rush av telefoner rundt omkring i norges land i ettermiddag. Håpe, håpe.... Stor sympatiklem fra 0 Siter
purre Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ja, jeg sitter bare og venter på at det skal "bøtte" inn med gladmeldinger her! Føler med alle som venter, det er nesten ikke til å holde ut mot slutten.... 0 Siter
Gjendine Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 For to år og 4 måneder siden fikk vi tildeling fredag ettermiddag kl 1630 :-)) Må innrømme at jeg var helt sikker på at det ville komme gladmeldinger på DOL i dag. Eneste trøsten jeg har er at tildelingene kommer - om ikke i dag så helt sikkert på mandag. 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 For 7 år siden fikk vi tildeing en fredag i mars - for 4 år siden fikk vi tildeling en fredag i desember. Føler at fredag er en god dag for tildeling og tror dere snart hører noe nå. Vi fikk telefon etter lunsj begge gangene. Tror det var i mellom 14 og 15.00 en gang så kanskje det ringer hos dere snart ....! Venter på mange gladmeldinger her etterhvert. Lykke til med innspurten! 0 Siter
yogi Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Føler med deg og gruer meg til den siste tiden når vi skal vente på den store telefonen. Da blir jeg sikker slitsom å være i hus med/jobbe med. ) Hilsen 0 Siter
bao bao Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Uff, jeg føler så med dere!! - har vært inne her hver time og sjekket om det har kommet noe tildelinger fra Kina..... Det må være helt ulidelig spennende og måtte vente sånn helt på oppløpet. Vet at bildet og info om akkurat deres barn er på vei og så ikke få vite noe eksakt. Det er enda noen timer igjen av dagen i dag, så vi får håpe veldig sterkt at det kommer et rush av telefoner rundt omkring i norges land i ettermiddag. Håpe, håpe.... Stor sympatiklem fra Nå venter jeg veldig jeg også - er jo så spent på om vi med LID 20.07.03 også får tildeling!!! Tildelingen sist fikk på fredag 21.12. ( siste arb.dag før jul!!) mellom 13 o g 13:30, Godt å høre at de kan komme senere, vi får håpe at det kommer noe. Har noe vært i kontakt med AF de siste dagene??? Hilsen en veldig spent 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.