Gå til innhold

Tildelt destrikt i Colombia

Anbefalte innlegg

Hei!

Fredag skjedde det! Vi fikk tildeling av destrikt, Bucaramanga. Endelig ett skritt videre:)

Destrikt Bucaramanga som er hovedstaden i Santander fylke ligger nordøst i Colombia. Vi har ikke hørt så mye om dette destriktet. Nå lurer vi på om noen av dere vet noe mer, eller har fått tildelt samme destriket?

Vi har en deilig jente på 3 år som er født i Colombia.Hun ser frem til å bli storesøster til en bror eller søster.Vi gleder oss til å bli en familie på 4:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140012-tildelt-destrikt-i-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommerstorm

Hei!

Når jeg så "Bucaramanga", så måtte jeg jo bare svare... Vi var der for snart ett og et halvt år siden. Vi hentet en nydelig liten gutt på 16 mnd.

Dere kommer sikkert til å bo på Club Campestre. Det er en golf-klubb med kjempeflott uteområde, hvor det er flere svømmebasseng, tennisbaner etc. Standarden på hotellet er sånn passe bra. Men det er ikke til å tenke på å bo inne i byen for seg selv. Dere må si at dere vil ha det doble rommet - ett soverom og ett lite rom med sofa og kjøleskap. Bucaramanga er ett av de stedene hvor ting tar litt tid. (Vi var i Colombia i nøyaktig 5 uker - hvorav kun to netter var i Bogota). Det er godt å ha litt plass og et rom der de voksne kan være om kvelden etter at barnet har lagt seg.

Ellers er AF sin tolk i Bucaramanga en fantastiks dame. Hun kommer sikkert til å ta dere med rundt om kring dersom dere ønsker det. Dere må ta turen til Giron en helg - pleier å være marked der i helgene.

Hvis dere vil ha noe mer kontakt, så må dere bare si fra!

Lykke til!

Hei!

Når jeg så "Bucaramanga", så måtte jeg jo bare svare... Vi var der for snart ett og et halvt år siden. Vi hentet en nydelig liten gutt på 16 mnd.

Dere kommer sikkert til å bo på Club Campestre. Det er en golf-klubb med kjempeflott uteområde, hvor det er flere svømmebasseng, tennisbaner etc. Standarden på hotellet er sånn passe bra. Men det er ikke til å tenke på å bo inne i byen for seg selv. Dere må si at dere vil ha det doble rommet - ett soverom og ett lite rom med sofa og kjøleskap. Bucaramanga er ett av de stedene hvor ting tar litt tid. (Vi var i Colombia i nøyaktig 5 uker - hvorav kun to netter var i Bogota). Det er godt å ha litt plass og et rom der de voksne kan være om kvelden etter at barnet har lagt seg.

Ellers er AF sin tolk i Bucaramanga en fantastiks dame. Hun kommer sikkert til å ta dere med rundt om kring dersom dere ønsker det. Dere må ta turen til Giron en helg - pleier å være marked der i helgene.

Lykke til!

Takk for svar på innlegget. Hvordan var det i Bucaramanga, bodde dere sammen med flere familier som var på hentereise?

Å, egentlig har jeg mange spørsmål, men kommer ikke på alle nå!

Snakkes?!

Annonse

Gratulerer så mye med distrikt.Nå er det bare å vente på den store telefonen. Vi fikk distrikt Bogota for 3 uker siden, og venter i spenning.Lykke til videre.

Det er en spennende tid vi har foran oss.

Vi var i Bogota da vi hentet for 3 år siden, da vi hentet vår datter. Vi hadde det kjempfint. Var noen dager i Carthagena - flott plass:)

Lykke til!

Gjest Sommerstorm

Takk for svar på innlegget. Hvordan var det i Bucaramanga, bodde dere sammen med flere familier som var på hentereise?

Å, egentlig har jeg mange spørsmål, men kommer ikke på alle nå!

Snakkes?!

Vi var 3 norske familier som var der omtrent samtidig. Ellers var der ett par fra Frankrike og ett fra Spania - de hadde vi litt kontakt med, men ikke så veldig mye. Veldig godt å ha de to andre norske familiene. Men det vil helt sikkert være en eller annen familie på hotellet som er på hentereise... Selv om vi ikke var så mange familier hele tiden, så hadde jeg inntrykk av at det var noen som kom og reiste til stadighet.

Er dere med på colombia-listen. Der finner du min mail-adresse. Hvis dere ikke er med på listen, kan du jo maile [email protected]. Har så lite lyst til å oppgi mail-adressen min her, for sist jeg gjorde det, fikke jeg 100-vis av junkmail i postkassa etterpå.

Hvis du mailer meg, skal jeg gi deg telefonnummert mitt slik at vi kan snakkes om du vil. Har masse å fortelle hvis du vil høre på...

Gjest Sommerstorm

Vi var 3 norske familier som var der omtrent samtidig. Ellers var der ett par fra Frankrike og ett fra Spania - de hadde vi litt kontakt med, men ikke så veldig mye. Veldig godt å ha de to andre norske familiene. Men det vil helt sikkert være en eller annen familie på hotellet som er på hentereise... Selv om vi ikke var så mange familier hele tiden, så hadde jeg inntrykk av at det var noen som kom og reiste til stadighet.

Er dere med på colombia-listen. Der finner du min mail-adresse. Hvis dere ikke er med på listen, kan du jo maile [email protected]. Har så lite lyst til å oppgi mail-adressen min her, for sist jeg gjorde det, fikke jeg 100-vis av junkmail i postkassa etterpå.

Hvis du mailer meg, skal jeg gi deg telefonnummert mitt slik at vi kan snakkes om du vil. Har masse å fortelle hvis du vil høre på...

Du vet det sikkert, men Krykkjemo er hun som organiserer Colombia-listen. Så du må spørre etter min mail adresse selvsagt... eller få listen tilsendt og finne meg der.

Gratulerer med et flott distrikt.

Vi var der i oktober 2000. Kontaktpersonen er helt herlig. Dere kommer til å få et flott opphold der. Dere bor også på Club Campester. Flott hotell anlegg med masse plass. Varmt og godt er det også der!!! Gled dere.

Hilsen stolt mamma til ei Bucaramanga jente!!

Hei!

Lykke til!

Det tok ikke så lang tid med oss. Da var dere sikkert uheldige med domstol!!

Vi brukte 3,5 uke og hadde 2 netter i Bogota og 5 dager på San Andres.

Tror det er veldig opp og ned på hvor lang tid det tar. Om det var noen andre adoptanter der! Ja, det var en dansk familie, 3 spanske og 1 eller 2 franske familier. Vi hadde god kontakt med den danske... HAdde også inntrykk av at det kom adopsjons familier titt og ofte dit.

Vi fikk i 2000 ei jente på 17 mnd. Vi fikk distrikt 14 sept (har i ettertid sett at tildelingen skjedde den 14 sept.) og tildeling(i norge) 29 sept. Det gikk raskt da, men det er jo 3,5 år siden.

Lykke til med inspurten...

Hilsen

Annonse

forelsket colombiamamma

Gratulerer med deilig distrikt!

Dere kan glede dere til å reise til Bucaramanga. Det er så fint der, og dere får god service både av AF`s kontaktperson og hotellets ansatte.

Vi var der i sept./oktober 2001 for å hente vår lille prinsesse som da var 2 år og 2 mnd.

Gled dere masse, sier nå jeg bare!!

mvh.

Gjest campestre

Vi var der i sept-01 , sammen med isv , som nå er i Manizales nå...og vi møtte også forelsket colombiamamma der...vi var sammen med et norsk pår til , et finsk par , og et par fra tyskland. Det er et nydelig sted. Av mitt nick-navn kan du jo se hvor jeg var :-) Vi fikk den "raskeste" domstolen i Bucaramanga , og var i Bucaramanga i 19 dager , og hadde 2 netter i Bogota etterpå.

Jeg kan fortelle mer... min adr er ; [email protected] om du lurer på noe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...