Gjest undrer Skrevet 2. januar 2001 Skrevet 2. januar 2001 Jeg lurer på om te-drikking har noe innvirkning på ammingen og melken. Pleide tidligere å drikke opptil 1 liter om dagen, men er forsiktig nå. Har jeg noen grunn til å holde igjen med te? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. januar 2001 Skrevet 2. januar 2001 Te er vanndrivende, og ettersom du trenger mer væske enn vanlig når du ammer, må du passe på å drikke enda mer vann el.l. når du drikker te. Det er dessuten koffein i de felste tesorter, så hvis du skal drikke mye, bør du holde deg til grønn te, tror jeg. 0 Siter
Elisabeth Tufte, helsesøster Skrevet 2. januar 2001 Skrevet 2. januar 2001 Kjære undrer. Te inneholder tein og enkelte barn kan reager med mageknip. Det er lurt å drikke det med måte, slik som det anbefales for kaffe. barnets alder har selvfølgelig også noe å si. Ammer du en gang i døgnet eller feks.x 12. 0 Siter
Charly Skrevet 3. januar 2001 Skrevet 3. januar 2001 Det finnes mange typer urtete som ikke inneholder tein.Ammete er faktisk veldig godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.