Gå til innhold

Kan vi håpe fremdeles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mamma i mai?

Hei!

Har tildelingene kommet til Norge enda? Er det slik at tildelingen i USA kun inneholdt søknader som var registert t.o.m 20.juli, er dette bekreftet?

Hvis du er registert 20.juli skulle en jo tro at du får tildeling nå i mars! Eller hender det at de praktiserer forskjellig fra land til land?

Lykke til - håper du får en telefon snart.

Selvfølgelig kan du håpe og personlig så tror jeg dere er med denne gangen :-))

Når amerikanerne sier at tildelingene denne gang har kommet, så tenker de pr byrå.

Tildelingene her i Norge har ikke kommet ennå, men jeg regner med at de er rett rundt hjørnet.

Satser på at telefonen ringer i morgen.

Hei!

Har tildelingene kommet til Norge enda? Er det slik at tildelingen i USA kun inneholdt søknader som var registert t.o.m 20.juli, er dette bekreftet?

Hvis du er registert 20.juli skulle en jo tro at du får tildeling nå i mars! Eller hender det at de praktiserer forskjellig fra land til land?

Lykke til - håper du får en telefon snart.

Hei

Følger spent med her inne , selv om vi er ferdig med "venting" og "fustrasjoner".

Vi har to herlige jenter,...og begge gangene fikk vi telefon på en "tirsdag " :-))

Morgendagen bringer nok lykke skal du se :-))

Gleder meg sammen med dere !!!

Hilsen fra ( tidligere snart 4)

Hei,

Så lenge juni-folket heller ikke har fått tildeling ennå, er det vel absolutt håp for oss fremdeles vil jeg tro! Har med meg mobilen overalt! :-)

Hei og hopp

Ja, det er da håp ennå!! Synes det drøyer vldig lenge, men det gjorde det jo egentlig sist gang også Istra!!

Vi får håpe at tirsdag er vår lykkedag!!!

Annonse

Gjest Yimum

Hei

Følger spent med her inne , selv om vi er ferdig med "venting" og "fustrasjoner".

Vi har to herlige jenter,...og begge gangene fikk vi telefon på en "tirsdag " :-))

Morgendagen bringer nok lykke skal du se :-))

Gleder meg sammen med dere !!!

Hilsen fra ( tidligere snart 4)

Takke for hyggelige tilbakemeldinger. Nå er det tirsdag, og nå er jeg spent!!

Klemmer

Shamrock/Yimum

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...