Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Vi fikk ikke tildelinger, men det gjorde nesten alle med LID 20.07.03 hos AF! Av en eller annen grunn har de skilt denne gruppa slik at 2 familier med denne LID må vente til neste runde. Hvem vet, kanskje vi får tildeling sammen!?

Håper bare det ikke tar så lang tid denne gangen. jeg er egentlig ganske sliten etter all denne ventingen og usikkerheten. det at vi ikke fikk noen tildeling idag har vært en gedigen nedtur, men nå begynner sjokket å gi seg.

Heldigvis vet vi jo at vår lille prinsesse ( eller prins) venter på oss ennå. det er jammen godt at vår herlige 3 åring holder oss i ånde - det dårlige humøret må bare vike da!!

Hilsen ei som fremdeles venter!!!

Hei

Vi fikk ikke tildelinger, men det gjorde nesten alle med LID 20.07.03 hos AF! Av en eller annen grunn har de skilt denne gruppa slik at 2 familier med denne LID må vente til neste runde. Hvem vet, kanskje vi får tildeling sammen!?

Håper bare det ikke tar så lang tid denne gangen. jeg er egentlig ganske sliten etter all denne ventingen og usikkerheten. det at vi ikke fikk noen tildeling idag har vært en gedigen nedtur, men nå begynner sjokket å gi seg.

Heldigvis vet vi jo at vår lille prinsesse ( eller prins) venter på oss ennå. det er jammen godt at vår herlige 3 åring holder oss i ånde - det dårlige humøret må bare vike da!!

Hei!

Uff, det må være tungt når nesten hele gruppen får tildeling og ikke dere.

Håper det ikke går lang tid til neste runde.

Og at det er verdt å vente på trenger jeg vel ikke si engang! ;-)

MVH

Gjest Kina-venter

Hei

Åh, for en nedtur. Føler så med dere, og sender noen trøsteklemmer. Neste gang er det ihvertfall deres tur, men det er vel liten trøst i dag.

Annonse

Og så et spørsmål til: Er det bare AF som har fått tildelinger idag, eller har VB og Inor også fått.

:-)

MVH

Heisan!

Vi er i augustgruppen hos VB. Igår fikk jeg vite av VB at det kom tildelinger for juni og juli. Dette til info:))

Det herlige er at vi er nestemann i køen!!

Heisan!

Vi er i augustgruppen hos VB. Igår fikk jeg vite av VB at det kom tildelinger for juni og juli. Dette til info:))

Det herlige er at vi er nestemann i køen!!

Fikk du vite noe om når de fikk tildelingene hos VB. Vi er registrert hos CCAA den 12.07.03 og venter fortsatt spent ved telefonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...