Gå til innhold

De hjerteligste gratulasjoner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til dere som har fått tildeling idag! En utrolig herlig følelse, som jeg husker som om det var igår...

Lykke til med hentereisen til dere alle!

Hilsener fra

Gjest litchi
Skrevet

fra meg også ! Lykke til med forberedelsene frem til dere endelig kan reise og hente barna HJEM ! :)

Skrevet

Kaster meg på denne jeg! Her var det jammen en skikkelig tildelings-boom dag!!

Gratulerer alle sammen - jeg har følelsen friskt i minne!! :-)

Gjest Kina-venter
Skrevet

Jeg hiver meg på denne gratulasjonen, for her stømmer det på fortere enn man klarer å følge med! Det tok sin tid denne gangen, men håper dere kan reise desto raskere.

Gratulerer og god tur til midtens rike!

Gjest kina2004 som ble 2003
Skrevet

...og så fra meg. GRATULERER så mye alle sammen!! Håper dere får reise snart, en fantastisk tur på alle måter.

Colombiamamma
Skrevet

Hiver meg med her.

Gratulerer til alle dere som har fått tildelinger idag!!

Måtte tiden frem til reise gå lynraskt.

Skrevet

En stor gratulasjon kommer også fra meg! Gratulerer alle som har blitt mor/far/storesøster/storebror i dag, og lykke til videre :-)

Klem fra

july1365380582
Skrevet

fra meg også ! Lykke til med forberedelsene frem til dere endelig kan reise og hente barna HJEM ! :)

Henger meg også på og GRATULERER alle dere som har fått tildeling i dag!!!

Mattias1365380379
Skrevet

Henger meg med jeg også:

GRATULERER til alle som har blitt lykkelige foreldre!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...