Gå til innhold

Så kom rushet - felles gratulasjon!

Anbefalte innlegg

Har dessverre litt for dårlig tid til å gi dere individuell gratulasjon, men den uttrykker allikevel det jeg vil si dere : GRATULERER SÅÅÅÅ MYE , dette har dere ventet lenge, godt at dere nå har noe håndfast å vente på. Lykke til med den siste ventetiden, nå vet dere hvem hun er - er det ikke fantastisk!

TIL LYKKE alle mammaer og pappaer, både nye og "gamle"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140382-s%C3%A5-kom-rushet-felles-gratulasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse alle dere som har fått tildeling idag!!!!

Ekstra gøy at det var så mange etiopiatildelinger:-)

Hilsen fra meg som og er etiopiamamma,

Gratulerer så masse, alle sammen! Tildeling er noe helt spesielt, telefonen, å få bilde i posten...det er opplevelser og følelser vi vil huske for alltid! Hilsen ei som nyter å være igang igjen og gleder seg til å oppleve å få tildelt vårt tredje barn fra Etiopia. Kanskje i 2005?

Nyt lykkefølelsen!

Annonse

Gratulerer så masse alle dere som har fått tildeling idag!!!!

Ekstra gøy at det var så mange etiopiatildelinger:-)

Hilsen fra meg som og er etiopiamamma,

Gratulerer så mye til alle som har fått tildeling i dag. Nå håper vi bare at tiden frem til den store reisen går fort

Jeg vil også ønske alle de nybakte mammaer og pappaer til lykke med tildelingene av mange små prinser og prinsesser i dag! Det er en helt fantastisk og ubeskrivelig følelse!

Jeg håper at det blir min tur å skrive en jubelmelding igjen i løpet av neste år. Skulle gjerne ha reist til Kina igjen allerede nå!

God tur, alle sammen! Og lykke til på reisen!

Gratulerer til alle sammen som har barn og hentereise nært forestående!!

Hadde en nesten to-åring på fanget i går, kosa med de små små føttene, åååå det er så mye beibi i store småunger og, hadde vært deilig med en liten klump til!!! Mine er blitt så store, lillebror på 5 telte til 69 i går, men sytti huska han ikke, og 28 i sko.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...